به نظر بسیاری از کاربران، جیمیل در مقایسه با دیگر سرویس‌های ارائه‌کننده خدمات ایمیل، از امکانات و قابلیت‌های بیشتری برخوردار است و همین عامل موجب شده روز‌به‌روز به کاربران آن اضافه شود.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛سرویس جیمیل در مقایسه با دیگر سرویس‌ها از محیط کاربری بسیار ساده و سبکی برخوردار است، اما بارگذاری همین محیط ساده و سبک نیز گاهی اوقات زمانبر است. دوست دارید جیمیل را به سلیقه خودتان سبک‌تر کرده و سرعت انجام امور را در آن افزایش دهید؟

حذف تبلیغات، غیرفعال کردن چت، پنهان کردن یا نمایش نوار اصلی بالای صفحه (Header) و... از جمله مواردی است که می‌توانید به مدیریت آنها بپردازید. برای انجام این کار تنها کاری که باید انجام دهید استفاده از روش زیر است:

1ـ به سایت gmelius.com بروید و افزونه‌ Gmelius را برای هریک از مرورگرهای اپرا، کروم و فایرفاکس دانلود کنید.

2ـ افزونه را روی مرورگر نصب کرده و از بخش تنظیمات مرورگر به افزونه‌ها مراجعه کرده و در بخش Gmelius Settings، با فعال و غیرفعال کردن علامت چک‌مارک هریک از گزینه‌های موردنظر، قابلیت موردنظرتان را فعال یا غیرفعال کنید.

3ـ در پایان یک‌بار مرورگر را بسته و ضمن اجرای مجدد به جیمیل مراجعه کنید تا تغییرات را ببینید.

توجه: با استفاده از Gmelius بیش از 20 قابلیت در اختیار شما قرار خواهد گرفت که برخی آنها عبارت است از: حذف تبلیغات، حذف بخش بالایی و انتهایی صفحه، حذف لوگوی گوگل از صفحات چاپی، بازگشت سریع به بالای صفحه، قابل کلیک شدن لوگوی گوگل، دسترسی به صفحه‌ ارسال ایمیل جدید همچون گذشته، افزودن آیکون فایل‌های پیوست، منتقل کردن لیبل ایمیل‌ها و آیکون فایل‌های پیوست از سمت چپ به راست محیط کاربری.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
mak
۱۶:۴۲ ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
بسیار خوب