تحت فشار دویچه‌بانک و همراستا با دیگر کارشکنی‌های غرب در روند دیپلماسی انتشارات آمریکایی "مک‌گراهیل"، در زمینه کتاب‌های دانشگاهی، با ارسال نامه‌ای، ارتباط‌ خود با ایران را قطع کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از بی‌بی‌سی، نماینده رسمی انتشارات مک گراهیل در ایران از سال ۱۳۸۵، می گوید که امکان ارتباط مالی انتشارات "مک گراهیل" با دفتر تهران به‌دلیل فشار‌ دویچه‌بانک متوقف شده است.

دانا خواجوی، مدیر این شرکت به بی‌بی‌سی گفت: "ما امیدوار بودیم نزدیک به نیم میلیون دلار کتاب از انتشارات مک گراهیل را در نمایشگاه بین‌المللی امسال در تهران به فروش برسانیم اما با توجه به اینکه امکان عرضه کتاب‌های این نشر از دست ما خارج شده است.

انتشارات مک گراهیل بخشی از گروه مالی مک گراهیل است که مقر آن در راکفلرسنتر در شهر نیویورک آمریکا است .

خواجوی گفت:‌ "ما فقط نمایشگاه بین‌المللی تهران را از دست نداده‌ایم، بلکه برنامه‌های بلندمدت ما برای کار با انتشارات مک گراهیل از دست رفته است. "

دانا خواجوی می‌گوید: "واقعاً نمی‌دانیم چرا به این شکل ناگهانی در این زمان، این شرکت اعلام می‌کند تحریم‌های بانکی بر آن‌ها اثرگذار شده است و بانک طرف معامله ما به آن‌ها گفته است دیگر ارتباط مالی با ایران نداشته باشند."


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار