مديرعامل بنياد تعاون حمايت از زندانيان گفت: رسیدگی انجمن‌های حمایت از زندانیان و کمک‌های مالی خانواده آنها تا ۶ ماه پس از آزادی علاوه بر حل مشکلات امرارمعاش زندانیان نیازمند، در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش اساسی دارد.

"رحیم مطهرنژاد" مديرعامل بنياد تعاون حمايت از زندانيان در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حمایت از خانواده زندانیان تا ۶ ماه پس از آزادی توسط انجمن حمایت زندانیان مرکز اظهار داشت: در کشور ما بیش از 185، njo و انجمن حمایت از زندانیان وجود دارد و چنانچه این انجمن‌ها بتوانند برخی هزینه‌های خانواده‌های زندانیان را در حین تحمل حبس متهم و مدت محدودی پس از آن فراهم کنند اتفاق مبارکی است.

وی با بیان اینکه انجمن‌های حمایت از زندانیان منابع درآمدی قوی ندارند، تصریح کرد: در صورتی که انجمن‌های حمایت از زندانیان از بودجه کافی برخوردار شوند و از لحاظ بنیه مالی تقویت شوند می‌توانند رسیدگی‌های بیشتری به زندانیان نیازمند داشته باشند.

مديرعامل بنياد تعاون حمايت از زندانيان در پایان خاطرنشان کرد: رسیدگی انجمن‌های حمایت از زندانیان  و کمک‌های مالی خانواده آنها تا ۶ ماه پس از آزادی علاوه بر حل مشکلات امرارمعاش زندانیان نیازمند، در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش اساسی دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار