حدود 60 درصد از مردم در نظرسنجی برنامه نگاه یک صدا و سیما، کاهش سهم بیماران از هزینه‌های درمان را مهم ترین اولویت وزارت بهداشت در تخصیص منابع حاصل از اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران و به نقل از وب دا؛ در نظرسنجی شب گذشته برنامه "نگاه یک" شبکه یک صدا و سیما که به موضوع برنامه‌های تحولی حوزه سلامت اختصاص داشت، 59.2 درصد مردم کاهش سهم بیماران از هزینه‌های درمان را مهم ترین اولویت وزارت بهداشت برای تخصیص منابع حاصل از اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها اعلام کردند.

براساس این گزارش 22 درصد از بینندگان نیز گسترش و تقویت نظام بیمه همگانی، 9.9 درصد حمایت از بیماران صعب العلاج و همچنین 8.9 درصد نیز گسترش خدمات درمانی و بهداشتی در مناطق محروم را مهم ترین اولویت وزارت بهداشت برای تخصیص منابع حاصل از اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها اعلام کردند.

گفتنی است: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شب گذشته با حضور در برنامه نگاه یک شبکه یک سیما ضمن تبیین عملکرد این وزارتخانه در 7 ماه گذشته به تشریح برنامه‌های تحولی حوزه سلامت پس از تخصیص منابع حاصل از اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها پرداخت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار