رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمیرم گفت: در نوروز امسال با اجرای طرح ملی آرامش بهاری، 10 هزار مسافر، میهمان بقاع متبرکه سمیرم بودند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، علی مبشری در اولین جلسه شورای اداره شهرستان سمیرم اظهار کرد: در ۹ امامزاده شاخص شهرستان سمیرم طرح آرامش بهاری از ۲۹ اسفند تا ۱۵ فروردین برگزار و اجرا شد.

وی تصریح کرد: طرح آرامش بهاری با رویکرد تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و استفاده از حداکثر پتانسیل معنوی و فرهنگی این مکان‌ها اجرا شد که در شهرستان سمیرم نیز شاهد نتایج رضایت بخشی بوده ایم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمیرم ادامه داد: با اجرای طرح آرامش بهاری در ایام نوروز، امسال شاهد حضور بیش از ۱۰ هزار مسافر در بقاع متبرکه این شهرستان بودیم که حضور پرشور مردم و مسافران نوید بخش آبادانی و پویایی این مکان های مقدس خواهد بود.

وی افزود: با توجه به همزمانی سال نو با دهه فاطمیه، سه مراسم سوگواری شب شهادت، روز شهادت و شام غریبان فاطمی در جوار امامزاده ابراهیم (ع) سمیرم با حضور مردم و با همکاری هیئت فاطمیون سمیرم برگزار شد.

مبشری خاطر نشان کرد: بقاع متبرکه نور چشمی‌های شهرستان بوده که امیدواریم با مساعدت و توجه مردم و مسئولان بتوانیم بیش از پیش در آبادانی و توسعه آنان موفق باشیم.

وی در خاتمه جلسه شورای اداری از کلیه مسئولان خواست تا با همکاری یکدیگر جهت آبادانی آستان مقدس امامزادگان گام بردارند و پس از آن، مراسم روح بخش و معنوی غبارروبی و عطر افشانی امامزاده سلطان ابراهیم(ع) اجرا شد./س


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.