معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری گفت : با توجه به حمایت ها و همکاری های همه جانبه ، افق روشنی در اجرای برنامه دوم 5 ساله شهرداری تهران پیش بینی شود .

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محمود صلاحی با تاکید بر اهمیت برنامه 5 ساله دوم شهرداری تهران گفت : با توجه به حمایت خوب شورای شهر و وعده های امید بخش دولت و مجلس در سال گذشته ، اجرای این برنامه با جدیت دنبال می شود و این حمایت ها بسیار امید بخش بوده و می تواند افق روشنی از این برنامه را پیش روی ما قرار دهد.

صلاحی با اشاره به تفاوت های برنامه اول و دوم شهرداری اظهار کرد : برنامه اول بیشتر اهداف راهبردی و برنامه دوم دارای اهداف کمی و قابل سنجش بوده و دارای برش هایی برای ارایه به عنوان بودجه سالانه است.

وی با اشاره به اهداف معاونت برنامه ریزی ، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران در سال جدید افزود: محور برنامه ریزی های این معاونت فرابخشی و توجه به زیرساخت هاست که در نهایت شهروندان شاهد کاری جهادی و عالمانه در پایتخت باشند و رضایت آنان حاصل شود .

معاون شهردار تهران با تاکید بر توجه به بیانات مقام معظم رهبری در مدیریت جهادی تصریح کرد : توجه به فرمایشان ایشان سرلوحه کاری ماست و در این راستا برنامه محوری و همکاری مستمر میان واحدهای معاونت برنامه ریزی ، توسعه شهری و امور شورا شهرداری، برای اجرای بهتر وظایف ضروری است .


برچسب ها: اقدامات ، شهرداری ، پایتخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار