اعضای هیئت رئیسه، تمامی روسای شبکه های بهداشتی درمانی و روسای مراکز آموزشی درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از دریافت یارانه نقدی انصراف دادند.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ اعضای هیئت رئیسه، روسای شبکه های بهداشتی درمانی و روسای مراکز آموزشی درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز همسو با اهداف عالیه نظام و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، با هدف حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند جامعه، انصراف خود را از دریافت یارانه نقدی اعلام داشتند.

این مسوولان دانشگاه انصراف از دریافت یارانه نقدی را تلاشی در سرعت بخشیدن به توسعه همه جانبه کشور و تسهیل اجرای سیاست‌های مدبرانه دولت تدبیر و امید در حوزه‌های اقتصادی، اعلام داشتند.

مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در راستای کمک به اثرگذاری برنامه های اقتصادی دولت، به دعوت عمومی مبنی بر انصراف از دریافت یارانه نقدی لبیک گفته و در این اقدام آتیه نگر اجتماعی سهیم شدند.

اعضای هیئت رئیسه، روسای شبکه های بهداشتی درمانی و روسای مراکز آموزشی درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز پس از این اقدام، اظهار امیدواری کردند که به زودی شاهد عینیت‌بخشی به منویات و مطالبات رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی باشیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار