سرپرست باشگاه سپاهان اصفهان گفت: اظهار نظر در مورد برگرداندن امتیاز تیم‌های لیگ برتر به هیچ وجه جزو شرح وظایف مجلس نیست زیرا مجلس جایگاه ویژه و رفیعی دارد.

محمد فرامرزی در خصوص افشای قرارداد کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اجازه دهید که در مورد مسائل سایر باشگاه‌ها مصاحبه‌ای انجام ندهم، زیرا با توجه به هفته‌ی پایانی لیگ امکان یک سری جهت‌گیری‌ها خواهد بود چراکه مسائل باشگاه پرسپولیس به ما ربطی ندارد.

سرپرست باشگاه سپاهان اصفهان در ادامه افزود: در واقع اکنون موقع اظهارنظر در مورد مسئله افشای قراردادها نیست. من نظر خودم را به زودی مطرح خواهم کرد ولی اکنون بهتر است حرفی نزنم.

وی ادامه داد: اگر صحبتی در خصوص سپاهان مطرح شود پاسخ می‌دهم ولی در مورد مسائل هیچ باشگاهی حرفی نمی‌زنم زیرا به من مربوط نمی‌شود.

فرامرزی در مورد مسأله مطرح شدن برگرداندن یک امتیاز کسر شده از تیم‌های لیگ برتری تصریح کرد: در واقع این موضوعی است که تعجب مرا برانگیخت و من بکلی از این مسأله شگفت‌زده شدم زیرا اولا شأن مجلس و جایگاه خانه ملت در حد بالایی قرار دارد که مطرح کردن چنین مواردی به تنهایی جزو شرح وظایف خانه ملت نیست بلکه این نکته به حیطه اختیارات فدراسیون برمی‌گردد.

وی بیان داشت: مجلس از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و حق دارد که در مورد کمیته سیاست و کلیات ورزش نظر دهد اما به لحاظ قانونی هم ایراد دارد.

فرامرزی تأکید کرد: مسأله کسر یا برگرداندن امتیازات تیم‌ها به لحاظ قانونی در حیطه وظایف فدراسیون است چنان‌که فدراسیون فوتبال هم نمی‌تواند در مسائلی که به مجلس ارتباط پیدا می‌کند دخالت و اظهار نظر کند.

سرپرست باشگاه سپاهان اصفهان اضافه کرد: مسائل تیم‌های لیگ برتر که حقوقی- قضایی نیست که سایر نهادها از جمله مجلس ورود پیدا کند زیرا جایگاه مجلس بسیار رفیع است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با انجام درست شرح وظایف در راستای تقویت فوتبال لیگ برتر گام برداشته شود.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار