نخست وزیر اسرائیل به همه وزارتخانه های دولت خود دستور داد همکاری مدنی و اقتصادی با تشکیلات خودگردان فلسطین را در پی بن بست در مذاکرات صلح متوقف کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ،شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش در خبر فوری گزارش داد:"بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر اسرائیل به همه وزارتخانه های دولت خود دستور داد همکاری مدنی و اقتصادی با تشکیلات خودگردان فلسطین را در پی بن بست در مذاکرات صلح متوقف کنند. 
نتانياهو، همچنین دستور توقف تماس‌های سطح بالا با فلسطينيان را در باره مسائل غير مربوط به امنيت ، صادر کرد.

يکی از مسئولان دولت رژيم صهيونيستی امروز (چهارشنبه) با اعلام اين خبر افزود  اين دستور شامل حال رئيس هيئت مذاکره کننده در گفتگوهاي صلح  نمی شود و وي از  اين دستور  مستثني شده است.
اين تصميم پاسخ دولت اسرائيل به چيزی است که يکي از مسئولان اسرائيلي آن را « نقض تعهدات فلسطينيان در چارچوب مذاکرات صلح» خوانده است.
اشاره اين مسئول اسرائيلي به  درخواست عضويت تشکيلات خودگردان فلسطيني در 15 پيمان بين المللي است که هفته گذشته به امضاي محمود عباس رسيد.
درحال حاضر مذاکرات صلح فلسطينيان و اسرائيل که با ميانجيگری آمريکا برگزار مي‌شود، متوقف شده است اما بايد  تا پيش از 29 آوريل در باره امکان از سرگيري آن تصميم گيری شود.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار