معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان، عملکرد ستاد اجرایی خدمات سفر استان در ایام نوروز را بسیار مناسب دانست و گفت: در ایام نوروز هیچ شکایتی از سوی مسافران نوروزی در سامانه 09669 ثبت نشد.

 
به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، وطن دوست در جلسه مدیران میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در سنندج،گفت: در حوزه ارزیابی عملکرد ستاد شهرستان های استان نسبت به سال گذشته از نظر کیفیت و ارائه خدمات به مسافران نوروزی استان، شاهد رشد شش درصدی هستیم.

وی افزود: در بحث اطلاع رسانی و برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی، ایجاد امنیت و مهمان نوازی فعالیت های خوبی با همکاری اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان انجام شد که موجب رضایتمندی مسافران و گردشگران ورودی به استان شد.

وطن دوست گفت: در نوروز امسال بیش از یک میلیون و 100هزار مسافر مقیم در استان داشتیم که نسبت به سال گذشته چهار درصد رشد نشان می دهد و امیدواریم در سال های آینده نیز با همت مدیران استانی نقاط ضعف را کاهش داده و شاهد افزایش ورود مسافر و گردشگر به استان کردستان باشیم.

وی در ادامه به بازنگری طرح جامع گردشگری استان در سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سال آینده اشاره کرد و گفت: طرح جامع گردشگری در این سه حوزه تهیه و تدوین شده است که امید است در سال آینده این طرح در مناطق گردشگرپذیر استان اجرایی شود./

انتهای پیام/س

 

برچسب ها: مسافران ، شکایت ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.