تازه ترین گزارش ملی در آمریکا نشان میدهد که دادگاه های این کشور هزاران روانی را به سالها زندان محکوم کرده اند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری دیسپچ ؛ بر اساس تازه ترین گزارش ملی که امروز (پنجشنبه) منتشر شد نشان میدهد که بیش از 356 هزار و 268 بیمار روانی در زندانهای آمریکا بسر می برند در حالی که تنها 35 هزار روانی در تیمارستان بستری هستند و تحت درمان قرار دارند . 

بر اساس این گزارش ،‌ برخی مراکز درمانی پیشنهاد کرده اند که بعلت حجم زیاد بیماران روانی که بعضا خطرناک نیز هستند کانونی برای درمان آنها در داخل بازداشتگاهها و زندان ها تشکیل شود . 

در زندان ایالت اوهایو بیش از 10 هزار بیمار روانی حضور دارد که حضور 4 هزار تن از آنها دچار بیماریهای روانی و اختلالات ذهنی خطرناک هستند . 

در ادامه این گزارش ملی آمده است :‌ تعداد بیماران روانی در زندان های دولتی بیشتر است . برخی از این بیماران هنگام ورود به زندان و آغاز دوره حبس خود بیمار نبوده اما بر اثر شکنجه های روحی و روانی اعمال شده توسط بازجویان و افسران زندان به انواع بیماریهای روانی و اختلالات روحی مبتلا شده اند . 

دو زندان اصلی دولتی در آمریکا به ترتیب دارای 2200 و 1765 بیمار روانی است که برای سالها در آنجا بازداشت شده و دوره حبس خود را می گذرانند . 

کارشناسان رفتارشناسی و روان شناسان آمریکایی معتقدند زندانبان ها  و افسران نگهبان بازداشتگاه ها آموزش مناسب برای رفتار  با بیماران روانی را ندارند بنابراین در حین انجام کار خود دچار درگیری و خشونت با بیماران می شوند .



انتهای پیام /
برچسب ها: روانی ، زندانی ، آمار ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار