در زیر صحبت برخی از بازیکنان تیم ها را بعد از آخرین بازی در لیگ برتر می خوانید.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،در زیر صحبت برخی از بازیکنان تیم ها را در آخرین بازی از لیگ برتر می خوانید.

بائو: بعید است در تراکتورسازی بمانم
 
بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: با شرایطی که من در این باشگاه دارم بعید است فصل آینده در تراکتورسازی بمانم.

میثم بائو پس از پیروزی سه بر یک تراکتورسازی تبریز برابر استقلال در مورد اینکه فصل آینده در چه تیمی بازی خواهد کرد؟ اظهار داشت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست و تصمیمم را نگرفته‌ام اما با شرایطی که وجود دارد بعید است در تراکتور بمانم.
 
وی در مورد مشکلاتش در تراکتورسازی تصریح کرد: هم مشکل مالی داریم و هم سایر موارد، من تاکنون تنها 51 درصد از مبلغ قراردادم را گرفته‌ام، از طرفی هم چند وقت است مدیرعامل را ندیده‌ام. 


کاظمیان: قهرمانی حق فولاد بود

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تیم تبریز گفت:‌ قهرمانی در لیگ برتر فوتبال حق فولاد خوزستان بود.
وی درباره گلی که به ثمر رساند، گفت: خواست خدا بود.
وی ادامه داد: مصدومیت بازیکنان و فشردگی لیگ، دلیل خوبی برای توجیه ناکامی‌ها نیست، چرا که در لیگ‌های اروپایی فشردگی بیشتر از اینهاست.
 
کاظمیان خاطرنشان کرد: خوشحالم که پرسپولیس سهمیه آسیا گرفت، پرسپولیس تیم محبوب من است و در مورد احتمال بازگشتم به این تیم باید بگویم هر چه خدا بخواهد همان می‌شود.
 
کاظمیان: قهرمانی حق فولاد بود/ پرسپولیس تیم محبوب من است

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تیم تبریز گفت:‌ قهرمانی در لیگ برتر فوتبال حق فولاد خوزستان بود.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930122000704#sthash.CHrOL6E3.dpuf
بازیکن تراکتور:پیروزی حق تراکتور بود



 نصرتی درباره گلی که به ثمر رساند، گفت: خواست خدا بود.
 
نصرتی درباره گلایه بازیکنان به باشگاه مبنی بر عدم حمایت مسئولان اظهار داشت: موافق هستم. ما قهرمان جام حذفی شدیم اما گویی مسئولان اشباع شدند و پشت تیم را خالی کردند. شما ببینید حتی مدیرعامل برای این بازی نیامده است.
 
وی درباره ماندنش در این فصل و صحبت‌های انصاری‌فرد عنوان کرد: قبلا گفته بودم تیم ما با پشتوانه هواداران قهرمان جام حذفی شد. تماشاگران در سرمای شدید به ما دلگرمی دادند. اگر بیرون‌مان نکنند من خودم در تراکتور می‌مانم.

کریم انصاری فر:امیدوارم مسئوولان به فکر باشند


وی افزود: توانستیم استقلال را در آزادی شکست دهیم که این نقطه عطفی برای ما بود اما من از مسئولان تراکتورسازی گله دارم و اگر از ما حمایت می‌کردند که نکردند، امروز وضعیت ما این نبود. شرایط ما از لحاظ مالی از خیلی از تیم‌هایی که در این فصل به مشکل خوردن بدتر بود.
 
مهاجم تراکتورسازی یادآور شد: امیدوارم مسئولان به فکر باشند و از ما حمایت کنند تا در آینده شاهد چنین اتفاقاتی در این تیم نباشیم.
 
وی در واکنش به آقای گلی‌اش گفت: فقط می‌گویم خداراشکر.
 
انصاری در پایان در مورد فصل آینده تاکید کرد: شرایطم معلوم نیست اما برای تراکتورسازی آرزوی موفقیت می‌کنم با این حال یک بار دیگر از مسئولان این تیم گلایه دارم که نیم‌فصل هم به فکر این تیم نبودند.




بازیکن استقلال : فعلا تا امروز با شانس و اقبال سر کردیم


حنیف عمران‌زاده گفت: مشکلات یک دفعه مثل سرطان بیرون می‌زند که بیرون هم زد. سال گذشته که قهرمان شدیم چه گلی به سر ما زدند؟!
 
عمران‌زاده در مورد فصل آینده گفت: باید ببینیم خدا چه می‌خواهد با این وضعیت فکر کنم فقط حسین امانتی و مدد جباری در تیم بمانند.
 
وی در خصوص دریافتی‌اش از استقلال گفت: در مجموع امسال و سال گذشته و از 950 میلیون تومان قرارداد 420 میلیون تومان گرفته‌ام و امیدوارم اداره مالیات نیز به این موضوع توجه کند. من حتی خانه مدیرعامل را هم به عنوان بخشی از قراردادم گرفتم که آن را 100 میلیون زیر قیمت فروخته و از این لحاظ هم متضرر شدم در نهایت اینکه اگر در لیگ 2 هم بازی می‌کردم فکر کنم پول بیشتری دریافت می‌کردم.


 
بازیکن استقلال :همه ما تا اینجا با تعصب آمدیم


علیرضا نیکبت‌واحدی در پایان این دیدار در مواجه با چند تن از هواداران استقلال گفت: صددرصد هواداران استقلال حق دارند ناراحت شوند اما آنها بدانند ما با تعصب مقابل تراکتورسازی بازی کردیم. شما باید شرایط ما را در نظر بگیرید ما استرس‌مان خیلی بالا بود.

وی ادامه داد: همکاری اعضای تیم بالا بود . دراین شکی نیست .کوتاهی نکردیم.شاید خطا داشتیم.

 
وی افزود: این بازی آخر برای استقلال نیست ما 2 بازی دیگر در آسیا داریم که آن موقع صحبت خواهم کرد.


بازیکنان پرسپولیس از نایب قهرمانی ابراز شادی کردند






رضا حقیقی:ما لیاقت قهرمانی داشتیم


 رضا حقیقی پس از نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: ما آسیایی شدیم و آنهایی که برای ما شعر می‌خواندند که به آسیا نرفتید حالا باید تعظیم کنند اما افسوس و حسرت می‌خوریم که چرا قهرمان نشدیم با این حال دنیا به آخر نرسیده است.
 
وی ادامه داد: استقلال خوزستان هم مقابل ما شرافتمندانه بازی کرد. این نایب قهرمانی مبارک هواداران باشد.

قاسم دهنوی :قسمت بود در پرسپولیس می مانم

وی ادامه داد: از لحاظ مالی شرایط سختی داشتیم و حاشیه‌های مختلفی برای ما ایجاد کردند اما خدا را شکر که سهمیه آسیایی گرفتیم. هفته پیش باید می‌بردیم و امروز قهرمان می‌شدیم اما در نهایت به نایب قهرمانی رسیدیم. هر تیمی جای ما بود شرایط سخت‌تری داشت.


 
دهنوی در مورد اینکه در پرسپولیس می‌ماند یا نه، گفت: برای من هیچ چیز معلوم نیست اما برای پرسپولیس دعا می‌کنم اگر بودم موفق شود و اگر هم نبودم باز هم برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. می‌خواستند ما را زمین بزنند تا قهرمان نشویم. صحبت از رقم قراردادها کردند که همه آنها را به خدا واگذار می‌کنم. به ما پول ندادند بلکه چک‌هایی داده شده که نقد نشده است.

سیدجلال حسینی: رقم‌هایی که برای بازیکنان پرسپولیس منتشر شده بود دروغ بود



بازیکن پرسپولیس ادامه داد:آنهایی که اینها را منتشر کردند باید پاسخ بدهند. ما سال خوبی داشتیم اما فصل ما را خراب کردند با این حال نایب قهرمان شدیم.هیچ تیمی با این شرایط حتی نمی‌توانست در لیگ برتر بماند اما حالا ما نایب قهرمان شدیم و به آسیا رفتیم. قرارداد هیچ بازیکنی را هم تمدید نکردند، نمی‌دانم می‌خواهند مشکل را حل کنند یا نه.   این نایب قهرمانی را به هواداران تقدیم می‌کنیم. لیاقت آنها بیشتر از اینهاست اما مشکلات زیادی داشتیم.



حسینی تصریح کرد: رقم‌های قرارداد منتشر شده دروغ بود. امیدوارم با کسانی که این قراردادها را منتشر کردند، برخورد شود. آن لیست دروغ بود. امیدوارم کادر فنی پرسپولیس این مسئله را ثابت کند. شک نکنید که ما یک‌سوم آن پول‌ها را هم نگرفته‌ایم. با کسانی که روی این مسئله مانور دادند باید برخورد کرد، ما که زورمان به آنها نمی‌رسد.

بازیکن پرسپولیس:با دروغ سازی سعی دارند تیم را به زانو دربیاورند

محسن بنگرگفت:قهرمانی مبارک فولاد باشد و ما هم با وجود مشکلاتی که داشتیم به نایب قهرمانی رسیدیم. می‌خواستند به پرسپولیس ضربه بزنند اکنون هم نمی‌دانم با چه کسی طرف هستم. لیگ تمام شده، قراردادم تمام است و من بازیکن آزادم اما نمی‌دانم باید با چه کسی حرف بزنم.
 
وی ادامه داد: سال دیگر مشخص نیست که اصلا پرسپولیس در مسابقات می‌خواهد شرکت کند یا نه. مبالغ قراردادی هم که منتشر شد دروغ محض بود. به خدا قسم 690 میلیون تومان نگرفتم، 220 میلیون تومان بیشتر به من ندادند، 2 ماشین هم گرفته‌ام که در خانه‌ام هست، بیایند و آنها را ببرن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید سعید موسوی
۱۴:۲۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
آخی حنیف گناه داری طفلی فقط 450 میلیون گرفته، اونوقت من مهندس 7 و نیم صبح تا7 شب میام سرکار سالی 10 میلیون حقوقمه همش عذاب وجدان دارم یه موقع کم کاری نکنم!!!!!!!
آخرین اخبار