روسا، معاونین و مدیران دانشگاه علوم پزشکی سبزوار و دانشکده علوم پزشکی نیشابور در راستای حمایت از سیاست‌های اقتصادی دولت انصراف خود را برای ثبت نام یارانه اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران و به نقل از وب دا؛ دکتر علیرضا مسلم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار اظهار داشت: این حرکت در راستای حمایت از سیاست‌های دولت خدمتگزار تدبیر و امید و کمک به اقشار نیازمند جامعه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه امیدواریم افراد بیشتری از گرفتن یارانه صرف نظر کنند؛ خاطرنشان کرد: هر چه تعداد متقاضیان از گرفتن یارانه انصراف دهند از میزان هزینه‌های تخصیصی دولت به بخش یارانه کاهش می‌یابد و دولت می‌تواند این مبلغ را برای مردم در راستای اهداف تعیین شده هزینه کند.

وی ادامه داد: در این امر خداپسندانه 22 تن از اعضا هیئت رئیسه، شورای دانشگاه و مدیران شرکت کردند و امیدواریم شاهد این باشیم که افراد بیشتری در این حرکت شرکت کنند.

همچنین سرپرست و معاونین دانشکده علوم پزشکی نیشابور نیز در راستای حمایت از سیاستهای دولت تدبیر و امید در کمک به نظام سلامت در مرحله دوم هدفمندی یارانه ها از دریافت یارانه نقدی انصراف دادند.

گفتنی است: بسیاری از اعضای هیئت رئیسه دانشکده علوم پزشکی نیشابور در مرحله اول نیز ثبت نام نکرده بودند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار