شرکت دارو سازی بایر افلاک ازنا لرستان به عنوان بزرگترین داروسازی آسیا در انتظار افتتاح رسمی با حضور مسئولان ارشد کشور است.

دکتر شوشی زاده مدیر عامل شرکت دارو سازی بایر افلاک از‌نا لرستان در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: فاز تولید آزمایشی داروهای دامی‌ این مجتمع راه اندازی شده و فاز‌های تولید داروی انسانی نیز در حال تکمیل شدن است.

وی به ویژگی‌های این مجتمع اشاره کرد و یاد آور شد: این مجتمع در هفت فاز مختلف شامل داروهای دامی، داروهای انسانی، تولید مواد اولیه دارویی، تولید لوازم بهداشتی و آرایشی فعالیت خواهد کرد و این فاز‌ها به تدریج در حال تکمیل شدن هستند.

 وی یاد آور شد: جهت راه اندازی رسمی آن از چند مقام ارشد کشوری جهت حضور در مراسم افتتاحیه دعوت شده است که امید می‌رود این مراسم افتتاحیه بزودی برگزار شود.

 وی ادامه داد: یکی از اهداف راه اندازی مجتمع داروسازی بایر افلاک ازنا‌ لرستان تامین مایحتاج دارویی کشور و برنامه‌ریزی برای بدست آوردن بازارهای صادرات این محصولات در سطح جهان است که با توجه به پیشرفته بودن و نوآوری در تجهیزات تولید داروی این مجتمع و به تبع آن بالا بودن کیفیت محصولات تولیدی آن، این هدف دور از دسترس نخواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار