فرمانده اسکادران ویژه پایگاه هوایی رامات در فلسطین اشغالی در گفتگو با روزنامه صهیونیستی جروزالم پست ادعا کرد نیروهای این اسکادران برای هر تهدیدی از جانب ایران،سوریه و حزب الله آماده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه جروزالم‌پست، فرمانده اسکادران ویژه پایگاه هوایی رامات در فلسطین اشغالی که جروزالم‌پست نام کاملش را نیاورده است، درباره ماموریت این اسکادران ویژه مدعی شد: این اسکادران ماموریتهای مختلفی دارد که از جمله آنها آمادگی برای جنگ همزمان در چند جبهه، جمع آوری اطلاعات درباره فعالیتهای دشمن، رهگیری و مقابله با تهدیدهای هوایی و شرکت در جنگهای پنهانی است. بنابراین این اسکادران می تواند در صورت هر گونه حمله احتمالی به ایران نقشی اساسی داشته باشد. 

این فرمانده گفت تهدیدات علیه اسرائیل نیز در حالی به روز شدن و پیشرفته تر شدن است به همین علت اسرائیل نیز باید تجهیزات خود را پیشرفته‌تر کند. 

او درباره تهدیدات از طرف برنامه هسته‌ای ایران برای اسرائیل تاکید کرد ارتش و نیروی هوایی اسرائیل دائما خود را برای تهدیدات دور از اسرائیل آماده می کنند. 

او درباره آمادگی برای مقابله با حزب الله گفت هر شش تا هشت هفته یک بار آموزشهای نظامی ویژه داده می شود تا نیروها برای مقابله با حزب‌الله آماده باشند. 

او افزود از زمان شروع جنگ سوریه، ما در آماده باش کامل بوده‌ایم. 

انتهای پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۵۹ ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
بزودی شاهد نابودی کامل اسراییل خواهیم بود ،درود بر حزب الله و سوریه و مقاومت و ایران اسلامی و مرگ بر اسراییل تروریست و اشغال گر و امریکا شیطان بزرگ.
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۶:۳۱ ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
چرا ایران برای هیچ کس تهدید نیست اتفاقا ایران تهدیدی است برای امپریالیزم جهانی ، صهیونیزم و تمام قلدران عالم
Iran (Islamic Republic of)
احمد علی جهان بین
۱۵:۴۷ ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۴۱ ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
منم مثل ناخدا ناوشکن بهت میگم شات آپ برو خدا رو شکر کن که رهبرم حکم جهاد به جوونای ایران نداده کافیه فقط به جوونای اراک که اندازه فلسطین اشغالیه حکم جهاد بده اون وقت میبینی....مرگ بر صهیونیسم
Iran (Islamic Republic of)
حامداسعدی
۱۳:۱۸ ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
لطفا توجه فرمایید پیام قبلی بدون نام وایمیل مربوط به اینجانب بود(ایران وسوریه وحزب الله برای هیچ کس تهدید نیستند........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
سلام.
اولاکه ایران وسوریه وحزب الله برای هیچ کس تهدید نیستندواین صهیونیستها برای ادامه حیات ننگین خود وانمود میکنند اینها تهدید هستند چون زندگی ننگین انها در سایه وحشت وتهدید ادامه دارد.
ثانیا اگر روزی هم برسد که ایران وسوریه وحزب الله مجبور به دفاع از اسلام شوند هیچ قدرتی جلودارشان نخواهدبودکه جنگهای 22و33 روزه بهترین گواه آنست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
موشک های حزب الله ، هواپیما های اسکاردان صهیونیست ها را سوراخ می کند . عبرت نگرفته اند .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۵۹ ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
انشا الله خداوند به دست سربازان حق شر صهیونیسم رو از سر جهانیان کوتاه کند
من خیلی از نظراتم یا درستر بگم هیچ کدومش گذاشته نمیشه به همین دلیل فکر میکنم این سایت بیش از حد گزینشی عمل میکنه و ارزش نداره که وقت صرفش کرد بهتره به دنبال خبرگزاری منصفتری برای گزینش نظرات باشم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۳۳ ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
سلام محمد جان درسته باید مدیریت سایت یکم در نگذاشتن نظرات تجدید نظر کند
آخرین اخبار