«احسان وحیدی» به عنوان دادستان دادسرای عمومی انقلاب اسلامی رودسر معرفی شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، قائم‌مقام رئیس کل دادگستری گیلان صبح امروز در مراسم معارفه دادستان دادسرای عمومی انقلاب اسلامی این شهرستان با تاکید بر اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» در سال 93 اظهار کرد: دادگستری گیلان نسبت به فرمایش رهبر معظم انقلاب اهتمام ویژه دارد.

مجید الهیان، به حجم بسیار پرونده‌ها در دادگستری گیلان اشاره کرد و افزود: کاهش پرونده‌ها در دادگستری نیازمند تامین قاضی مورد نیاز است.

*دستگاه قضا پناهگاه مردم است

امام جمعه رودسر نیز در مراسم مذکور دستگاه قضا را طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری پناهگاه مردم دانست و گفت: امنیت حاکم در کشور به برکت وجود ولایت فقیه است.

حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی تصریح کرد: اگر فردی بخواهد هرگونه تعدی و تعرضی نسبت به نوامیس مردم داشته باشد دستگاه قضا با آن برخورد می‌کند.

*ورود ماهانه 900 پرونده به دادگستری رودسر

دادستان دادسرای عمومی انقلاب اسلامی رودسر نیز در مراسم معارفه خود اظهار کرد: ماهانه بین 800 تا 900 فقره پرونده وارد دادگستری شهرستان رودسر می‌شود.

احسان وحیدی بر کاهش پرونده‌ها و حضور مردم در دستگاه قضا تاکید کرد و افزود: ایجاد فضای امن برای سرمایه‌گذاری از برنامه‌های دادگستری در رودسر است.

وی خواستار مقابله با تعرض‌کنندگان به انفال عمومی شد و خاطرنشان کرد: با برداشت غیر قانونی شن و ماسه و چوب‌های جنگلی برخورد می‌شود.

انتهای پیام/م
برچسب ها: رشت ، دادسرا ، دادستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.