سرپرست نفت تهران گفت: یکی از دلایل موفقیت نفت تهران در لیگ برتر، ورزشی کار کردن مدیرعامل نفت است، در حالیکه بیشتر تیم‌های لیگ برتر مدیرعاملانشان یا غیر ورزشی هستند یا ورزشی کار نمی‌کنند.

رحیم ایرانیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درمورد بازی نفت با سپاهان اظهار داشت: بازی با سپاهان بازی بسیار سختی بود، جلوی یک تیم آسیایی و یکی از بهترین تیم‌های ایران بازی کردن کار مشکلی است، در مقابل وضعیت روحی بازیکنانمان مناسب نبود، البته آن دو توپی را که به تیرک دروازه کوبیدیم، اگر گل می شد، می توانستیم قهرمانی را کسب کنیم.
 
سرپرست نفت در ادامه افزود: خوشبختانه سوم لیگ شدیم و منتظر هستیم تا حریفمان در پلی آف مشخص شود تا تمرینات و برنامه هایمان را شروع کنیم.
 
سرپرست نفت تهران خاطرنشان کرد: نفت با وجود تمام مشکلات و کمبودها و صرف کمترین هزینه نسبت به تیمهای دیگر لیگ برتر عملکرد موفقی داشته و کادر فنی هم از بازیکنان و هم یحیی گل محمدی راضی هستند.
 
یکی از علل موفقیت نفت و مهمترین آن در لیگ برتر ورزشی کارکردن مدیرعامل نفت است، مدیران بیشتر تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران غیر ورزشی بودند و غیر ورزشی کارکردن آنهاست، تیم فوتبال نفت تهران استارتش را از سال 83 و از دسته دو زد، با تلاش بسیار توانست ظرف 11 سال به لیگ یک ، بعد از آن لیگ برتر صعود کند و امسال هم سوم لیگ برتر شود.
 
ایرانیان در آخر بیان داشت: تیم نفت تهران دو سال است در یک قدمی قهرمانی قرار دارد و امسال هم موفق بوده، به همین دلیل است که از بازیکنان و هم کادر فنی رضایت داریم و تلاش خود را بکار می بریم تا هم بازیکنان و هم گل محمدی را در نفت نگه داریم، یحیی گل محمدی در حال حاضر در استراحت بسر می برد، به محض برگشت با وی وارد مذاکره خواهیم شد، مدیریت از ایشان رضایت دارد تا خودشان چه صلاح بدانند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار