سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی انس و ارتباط بیشتر مردم با کتاب را در نتیجه داشتن یک نمایشگاه دائمی کتاب، می‌‌داند.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد اطلاع رسانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران؛ «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با بیان این که برگزاری رویدادی چون نمایشگاه اتفاق خوب و پسندیده‌ای در جامعه است، اظهار کرد: به اعتقاد من این رویداد فرصتی است برای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‎خوانی، گسترش مطالعه در جامعه و تعامل ارتباط میان مردم و ناشران.
 
وی افزود: سالیان سال است که نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود و مقام معظم رهبری وقت می‌گذارند و از این رویداد بازدید می‌کنند و این نشان از توجه و علاقه ایشان به کتاب است.
 
قاضی‌زاده با بیان این که نمایشگاه کتاب بهتر است دائمی و در طول سال برگزار شود، گفت: به اعتقاد من در صورت دائمی بودن نمایشگاه، ضمن این که تعامل میان گروه‌های مختلف دائمی خواهد بود، ارتباط مستمر مردم با کتاب شکل می‌گیرد و از ازدحام شدید نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران کاسته می‌شود و مردم فرصت اطلاع و خرید کتاب‌ را در یک زمان محدود از دست نمی دهند.
 
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی معتقد است حضور افراد از قشرهای مختلف و سراسر کشور نشان از اهمیت این رویداد برای مردم دارد.
 
بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روزهای 10 تا 20 اردیبهشت 1393 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار