6500 مترمربع فضا در 4 سالن به حدود 300 ناشر ثبت‌نام شده در بخش کودک‌ونوجوان بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اختصاص می‌یابد.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، «عبدالعظیم فریدون» رئیس هیات مدیره انجمن ناشران کودک‌ونوجوان در این باره گفت: حدود 300 ناشر در بخش کودک‌ونوجوان نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ثبت‌نام کرده‌اند و ما بر اساس کتاب‌های تولید شده ناشران از تاریخ 1 فروردین 89 تا 21 بهمن 92، متراژ هر ناشر را تعیین کرده‌ایم.
 
 وی با بیان این که کمترین عناوین ارائه‌شده از سوی ناشران کودک‌ونوجوان 10 جلد است، افزود: متراژ در نظر گرفته شده برای این بخش 6500 مترمربع است که در سالن های 22، 23، 24 و 25 اجرا خواهد شد.
 
به گفته فریدون، کمترین متراژ ارائه‌شده در این بخش هفت و بیشتر متراژ نیز 550 متر مربع است و در کل چهار ناشر متراژ بیش از 100 متر در این بخش دریافت کرده‌اند.
 
 مسئول بخش کودک‌ونوجوان بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با بیان این که به صورت کلی حدود 27 هزار کتاب از سوی ناشران کودک‌ونوجوان عرضه می‌شود، ادامه داد: اجرای غرفه‌های بخش کودک‌ونوجوان نیز از روز یکشنبه 24 فروردین آغاز می‌شود.
 
 وی در پایان از رایزنی برای برپایی سرای اهل قلم کودک‌ونوجوان در سالن‌های کودک‌ونوجوان خبر داد و گفت: امیدوارم  امسال بتوانیم نشست‌های تخصصی را در بخش کودک‌ونوجوان برگزار کنیم.
 
 بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روزهای 10 تا 20 اردیبهشت 1393 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار