محسن افشاني بازيگر مجموعه تلويزيوني "خط" كه اين روزها از شبكه سه سيما به پخش مي‌رسد، نسبت به فعاليت بيشتر و مستمرش با اين شبكه ابراز اميدواري كرد.

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، محسن افشاني بازيگر نقش شاهين در مجموعه تلويزيوني "خط" به كارگرداني عباس رنجبر درباره تجربه همكاري با اين كارگردان گفت: سريال "خط" در واقع سومين تجربه همكاري من با آقاي رنجبر است.

 اولين همكاري ما سريال "بال هاي خيس" بود كه از شبكه يك سيما به پخش رسيد. دومين تجربه مشترك سريالي بود كه در شمال كشور تصويربرداري كرديم و سريال خط هم كه سومين همكاري بود. ايشان به گردن من حق استادي دارند و آشنايي ما با هم به زماني برمي گردد كه شخصيت هنري مان در حال شكل گيري بود. يادم مي آيد زماني كه در خانه هنرهاي ايراني كلاس بازيگري تئاتر مي رفتم، ايشان يك روز به ما انواع لنزهاي دوربين را توضيح دادند.

وي ادامه داد: من هميشه سعي مي كنم سر كارهاي مختلفي كه حضور دارم با بچه هاي گروه شوخي كنم تا سختي كار از اين طريق كمتر شود و به چشم نيايد. با وجود اين كه آقاي رنجبر در كارشان بسيار جدي هستند، اما با من همراهي كردند. همين ويژگي ايشان باعث مي شد تا فضاي كار بهتر و صميمانه تر شود.

اين بازيگر در پاسخ به اين كه آيا نقش شاهين مشخصه هايي دارد كه توسط خودتان به آن اضافه شده باشد، افزود:

به طور خاص نه، اتفاقا يكي از ويژگي هاي خوب آقاي رنجبر اين است كه دست بازيگر را در كار باز مي گذارند. ابتدا او را راهنمايي مي كنند و نكات لازم را به بازيگر مي‌گويند. بعد از آن مي گويند حالا نوبت توست. براي نقش چه چيزي در چنته داري؟!

 افشاني با اشاره به اين كه كار جدي و حرفه اي خود را از شبكه سه آغاز كرده است و تمايل دارد تا همكاري بيشتري با اين شبكه داشته باشد، بيان داشت:من هميشه به شبكه سه عرق داشته ام و دارم اما متاسفانه همكاري ام با اين شبكه از سال 87 كه در ترانه مادري بازي كرديم، تاكنون كم بوده است و اين دومين سريالي است كه من در آن بازي دارم و از اين شبكه پخش مي شود. اميدوارم كه اين همكاري بيشتر شود. چراكه دوست دارم در جايي كه كارم را از آنجا شروع كرده ام به بازيگري ادامه دهم.

بازيگر نقش شاهين در سريال خط درباره نقش خود نيز توضيح داد: شاهين در قصه خط يكي از دوستان سياوش است. جريان آشنايي او با سياوش در اتوبوس شكل مي گيرد. زيرا سياوش راننده اتوبوسي تندرو است.

مجموعه تلويزيوني خط به نويسندگي عباس رنجبر كاري از گروه اجتماعي شبكه سه سيماست كه داستان جواني پرخاشگر به نام سياوش را روايت مي كند كه داراي خصايص ناهنجار است اما براي رسيدن به معشوق، پاي در وادي ‏خودسازي مي نهد. اين فرد در جريان آشنايي با حاج رئوف و علاقه مندي به دختر او دچار تغيير و تحول شخصيتي مي شود.

كامران تفتي، آشا محرابي ،محمود پاك‌نيت، ليلا برخورداري، سياوش طهمورث، فريبا جدي‌كار، ايمان صفا ، جمال اجلالي، محسن افشاني، مجيد جعفري، بهنام قرباني، مهدي چاياني، فرشاد فهيمي، آيلين دائمي، مهرانه به نهاد، مانا بهرامي، مجيد لياقت، سارا والياني، حميد غلامي، صفرعلي كوهي، داوود مقدادي، كامران مقدادي و ... گروه بازيگران اين سريال را تشكيل مي دهند.

اين مجموعه داراي 15 قسمت 45 دقيقه اي است و پخش آن از شنبه 23 فروردين ساعت 20.45 دقيقه از شبكه سه سيما شروع شده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: بازیگر ، مجموعه ، شبکه ، سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.