سید جمال الدین اجلالی که در اثر عارضه خون ریزی مغزی در بیمارستان «بو علی سینا» ساری بستری شده بود، روز گذشته موفق به برقراری ارتباط و سخن گفتن شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت ،«سید عباس عظیمی» مدیرعامل موسسه در این باره گفت: طبق اطلاعات به دست آماده از گفت و گویی که امروز 10 بهمن با فرزند این هنرمند پیشکسوت انجام شده است، جمال اجلالی پس از گذر از یک هفته سخت و طاقت فرسا از 2 روز گذشته روند بهبودی را به سرعت در پیش گرفته به شکلی که دیروز موفق شده است با پزشک خود اندکی صحبت کند و جویای احوال خود باشد.

وی به نقل از «آرش اجلالی« که هم اکنون برای زمینه سازی انتقال بیمارستان پدر در تهران به سر می برد گفت: طی مکالمه ای که با «دکترعابدینی» پزشک معالج صورت گرفته است، مشخص شد خوشبختانه و به لطف خدا خونریزی مغزی که یک هفته قبل اتفاق افتاده است به دلیل تلاش پزشکان و همچنین قوای بدنی خوب ایشان امروز در حال جذب شدن است که جای شکر و تقدیر از پزشکان و پرسنل بیمارستان ساری دارد. 

در ادامه این گزارش به نقل از آرش اجلالی آمده است: سطح هوشیاری پدرم از 10 به 11 ارتقا یافته است و به محض اجازه پزشک و انتقال وی از ICU که ممکن است تا 4 روز آینده اتفاق بیفتد، وی را به یکی از بیمارستان های تهران منتقل خواهیم کرد.

فرزند این هنرمند پیشکسوت در ادامه افزود: متاسفانه برخلاف اینکه باراها من گفت و گو هایی با خبرگزاری ها و رسانه های معتبر انجام دادم و اخبار حاکی از روند درمانی و بهبودی نسبی پدرم را اعلام داشته ام ، همچنان در فضای مجازی و برخی از سایت های بی اخلاق خبری شاهد اخباری مایوس کننده و تلخ در این رابطه هستیم، به گونه ای که من همچنان پیام و تماس تسلیت دریافت می کنم. 

وی در پایان تصریح کرد: من همینجا هر گونه خبر مبنی بر عدم بهبودی پدر را تکذیب و اعلام می کنم به امید خدا و با توجه به نظر پزشکان و روند بهبودی پدر، در طی هفته جاری شرایط انتقال ایشان از ICU به بخش و پس از آن به بیمارستان تهران فراهم خواهد شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار