وی افزود: فروشها بستگی به موقعیت سالنها دارد و در پردیس ملت به ترتیب "طبقه حساس" ، "خط ویژه"، "معراجیها" ،"چ" از فروش خوبی برخوردار بودهاند. اما در پردیسهای دیگر به ترتیب "معراجیها" ،"طبقه حساس" فروش بالای اکران نوروزی را به خود اختصاص دادهاند و در مجموع 15تا 20 درصد به نسبت سال گذشته با افزایش مخاطب روبرو بودهایم.
وی ادامه داد: در صورت مدیریت اکران و نمایش تنها 3فیلم در اکران نوروزی پدیدهی فیلم نوروزی اتفاق نمیافتاد.
منبتی عنوان کرد: برخی از این فیلمها در صورت نمایش پیدا کردن در یک فصل دیگر میتوانستند فروش بهتری داشته باشند.
منبتی خاطرنشان کرد: امیدوارم با مهندسی در اکران در فصلهای آینده نیز شاهد فروش خوب فیلمها باشیم.
انتهایپیام/