فیلم "طبقه حساس" با فروش بیش از 100 میلیون تومان دریک روز رکوردار فروش درتهران شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، فیلم"چ" به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا روز چهارشنبه سیزدهم سال جاری تنها در سینما آزادی13 میلیون تومان فروش داشته است.



این فیلم تا پایان روز چهارشنبه 780 میلیون تومان فروش داشته که از این میزان 550 میلیون تومان به تهران و 230 میلیون تومان به شهرستان ها تعلق دارد.

فیلم " طبقه حساس" به کارگردانی کمال تبریزی روز چهارشنبه 12 فروردین تنها در تهران با دراختیار داشتن سی سالن، 110 میلیون تومان فروخته که این میزان از فروش درطول یک روز بی‌سابقه است.

به گفته‌ی حبیب اسماعیلی پخش کننده‌ی فیلم "طبقه حساس" تاکنون فیلمی در تهران در یک روز این میزان فروش را نداشته است.

این فیم تاکنون 2 میلیارد تومان فروش داشته که از این میزان یک میلیارد و 450 میلیون تومان به تهران و 550 میلیون تومان به شهرستان ها تعلق دارد.

فیلم " معراجی‌ها" به کارگردانی مسعود ده نمکی روز چهارشنبه 13 فروردین سال جاری در تهران و شهرستان‌ها 185 میلیون تومان فروش داشته و تا پایان روز چهارشنبه 13فروردین سه میلیارد و 850 میلیون تومان فروخته که از این میان، یک میلیارد و 500 میلیون تومان به تهران و 2 میلیارد و 350 میلیون تومان به شهرستان ها اختصاص دارد.

فیلم " خط ویژه" به نویسندگی وکارگردانی مصطفی کیایی با دراختیار داشتن بیست سالن در تهران و ده سالن در شهرستان‌ها 607 میلیون تومان فروش داشت که از این میزان 457 میلیون تومان به تهران و 150 میلیون تومان به شهرستان‌ها تعلق دارد.


انتهای پیام/رس


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.