عضو هیئت‌رئیسه مجلس گفت: تلاش ما این است که بتوانیم پرسش‌ها را به حداقل برسانیم و پرسش‌های اساسی که ضرورت دارد باید مطرح شود، به همین خاطر این موضوع را در فراکسیون رهروان ولایت مطرح کرده‌ایم و قرار شده تعدادی از سوالات ملی، ریشه‌ای و مرتبط با معیشت مردم مطرح شود و مابقی در یک هماهنگی تعاملی با دولت در جهت تامین خواسته‌های نمایندگان رفع شود.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "حجت الاسلام‌والمسلمین حسین سبحانی‌نیا" در مراسم تشییع پیکر والده "اسدالله بادامچیان" که صبح امروز در خیابان ایران برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها گفت: امیدواریم دولت در این مرحله موفق باشد و اگر کسانی با میل و رغبت از دریافت یارانه‌ها انصراف دهند کمک به کارهای زیربنایی کشور کرده‌اند البته دولت باید تلاش کند بسته حمایتی را به درستی تامین کند و اشکالاتی که در گذشته در روش اجرای آن وجود داشت، را رفع کند.
 
وی با بیان این مطلب که باید به مردم اعتماد کرد و زمینه را فراهم کرد تا کسانی که به یارانه نیاز ندارند ثبت نام نکنند و از دریافت آن انصراف دهند، تصریح کرد: مجلس در حال تلاش برای تحقق شعار سال بوده به همین خاطر وزرای اقتصادی به مجلس دعوت شده‌اند تا برنامه‌های خود را در اینباره گزارش دهند که براین اساس نظرات نمایندگان مردم هم گفته خواهد شد.
 
وی ادامه داد: کمیسیون‌های مجلس برای تحقق شعار سال فعال شده‌اند و آقای باهنر نایب رئیس مجلس هماهنگی‌ها را انجام می‌دهد تا نظرات کمیسیون‌ها گرفته شود و در قالب طرح می‌توانیم کاری را در این راستا انجام دهیم.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین سبحانی‌نیا اضافه کرد: مجلس باید از ظرفیت خود برای اهتمام به شعار سال استفاده کند البته تعامل با دولت در این زمینه خوب بوده و تلاش ما این است که در چارچوب تعاملی این کار پیش رود.
 
سبحانی‌نیا درباره پرسش از وزرا توسط نمایند گان مجلس تصریح کرد: تلاش ما این است که بتوانیم پرسش‌ها را به حداقل برسانیم و پرسش‌های اساسی که ضرورت دارد باید مطرح شود، به همین خاطر این موضوع را در فراکسیون رهروان ولایت مطرح کرده‌ایم و قرار شده تعدادی از سوالات ملی، ریشه‌ای و مرتبط با معیشت مردم مطرح شود و مابقی در یک هماهنگی تعاملی با دولت در جهت تامین خواسته‌های نمایندگان رفع شود.  
 
عضو هیئت‌رئیسه مجلس در پایان خاطر نشان کرد: این تلاش‌ها از طریق فراکسیون اکثریت مجلس در حال انجام است و سوالات غیراساسی حذف می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، نماینده ، بادامچیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار