احزاب در هفته‌ای که گذشت

آیت‌الله مکارم شیرازی وزیر علوم را به دیدار نپذیرفت/ دیدار ولایتی و اشتون/ شکیل کمیته اقتصاد مقاومتی در جبهه پیروان

انتخاب شورای سیاسی حزب اسلامی کار، عدم اجازه آیت‌الله مکارم شیرازی به وزیر علوم جهت دیدار با وی، دیدار ولایتی با "کاترین اشتون" و فراخوان جشنواره مردمی "اقتصاد مقاومتی" از سوی حزب مردمی اصلاحات و تشکیل کمیته اقتصاد مقاومتی در جبهه پیروان از مهمترين عناوین خبری احزاب در هفته سپری شده بود.

به گزارش  خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، انتخاب شورای سیاسی حزب اسلامی کار، عدم اجازه آیت‌الله مکارم شیرازی به وزیر علوم جهت دیدار با وی، دیدار ولایتی با "کاترین اشتون" و فراخوان جشنواره مردمی "اقتصاد مقاومتی" از سوی حزب مردمی اصلاحات و تشکیل کمیته اقتصاد مقاومتی در جبهه پیروان از مهمترين عناوین خبری احزاب در هفته سپری شده بود.




آیت‌الله علوی گرگانی: ضرورت اهتمام ویژه نسبت به تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها

آیت‌الله علوی گرگانی با بیان این که باید به تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها اهتمام شود، گفت: در کشورهای آلمان، کانادا سیاست‌های تک جنسیتی مورد مطالعه قرار می‌گیرد؛ چرا که مفاسد، حاصل اختلاط زن و مرد است.

انبارلویی: سرانگشت دولتمردان آمریکایی در همه جای کره زمین خون‌آلود است

مسئول سیاسی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به گزارش سالانه وزارت خارجه آمریکا مبنی بر نقض حقوق بشر در ایران گفت: امروزه سرانگشت دولتمردان این کشور در جای جای کره زمین خون‌آلود شده است.

بادامچیان: کمیته اجرایی خانه احزاب میدان عمل برای اصلاح‌طلبان است/ خانه احزاب با چه انگیزه‌ای احیا می‌شود؟

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: ما احساس می‌کنیم امروز میدان عمل برای اصلاح طلبان باز شده است تا خانه احزابی را که در طول دولت‌های گذشته توانایی اداره آن را نداشته و حتی نتوانستند کار قانونی خود را که‌‌ همان ارائه گزارش به کمیسیون احزاب بود، انجام دهند دوباره تکرار کنند.



چرا آیت‌الله مکارم به وزیر علوم اجازه دیدار نداد؟

"آیت الله مکارم شیرازی"، صبح امروز در ابتدای درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم، درباره چرایی عدم اجازه دیدار به وزیر علوم توضیحاتی را ارائه داد.

آیت‌الله حیدری: اقتصاد مقاومتی، تولید در داخل و تدبیر در مصرف است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای ریاضت نیست بلکه مقاومتی همراه با تولید و تدبیر در مصرف و مبتنی بر نیروها و توانمندی‌های داخلی است.

توان: تامین نشدن منافع حزبی عده‌ای خاص دلیل اصلی بروز انتقاد به وزیر بهداشت است

عضو جامعه اسلامی مهندسین گفت: تامین نشدن منافع حزبی و گروهی عده‌ای خاص و نرسیدن به مقاصد سیاسی در دولت یازدهم، موجب طرح برخی انتقادات و گلایه‌ها از وزرا و مسئولان کنونی شده است.



حبیبی: اصلاح‌طلبان دست پیش گرفتند که پس نیفتند/مجموعه دولت به طلبکاری اصلاح‌طلبان واکنش نشان دهد

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اعتراض اخیر اصلاح‌طلبان به وزیر بهداشت، گفت: واکنش اخیر اصلاح طلبان همان طلبکاری آنان را نشان می‌دهد که مجموعه دولت بایستی به این طلبکاری‌ها عکس‌العمل نشان دهد.

فراخوان جشنواره مردمی اقتصاد مقاومتی/ مهلت ارسال آثار از 20 اسفند 92 تا 25 فروردین 93

جشنواره مردمی اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.

با صدور بیانیه‌ای؛ یاران شهید لاجوردی به اظهارات اخیر موسوی بجنوردی واکنش نشان دادند

با توجه به اخیر موسوی بجنوردی درباره شهید لاجوردی، برخی از یاران آن شهید با صدور بیانیه‌ای اعتراض خود را نسبت به ادعاهای مذکور اعلام کردند.




در دیدار ولایتی و اشتون تاکید شد؛ لغو تحریم‌ها در برابر پایبندی ایران به مقررات بین‌المللی

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل درباره دیدار با اشتون گفت: پافشاری بر استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای در چارچوب NPT مسئله‌ای بود که در این دیدار مورد تاکید قرار گرفت.

فضائلی: برخی مسئولان فرهنگی دغدغه فرهنگ ندارند/ ضرورت مبارزه با تفکر انحرافی که در میدان عمل به فرهنگ غلط تبدیل می‌شود

این کارشناس سیاسی گفت: مسئولان فرهنگی باید با "تفکرات انحرافی که اگر میدان عمل به آنها داده شود تبدیل به فرهنگ می‌شوند" مبارزه کنند چراکه این جریانات با فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی فاصله دارد.

ولایتی: تشکیل اولین پل ارتباطی شورای بیداری اسلامی و فرهیختگان حوزوی دانشگاهی

رئیس مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت:‌ این برای اولین بار است که پلی میان اعضای شورای عالی بیداری اسلامی و فرهیختگان حوزوی دانشگاهی جمهوری اسلامی ایران برای بررسی آینده بیداری اسلامی زده شده است.



کوهکن: تشکیل کمیته اقتصاد مقاومتی در جبهه پیروان با راهبری جامعه اصناف و بازار

نائب‌رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: جبهه پیروان در پی تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی کمیته‌ای به همین منظور تشکیل داده است.

انتخاب شورای سیاسی حزب اسلامی کار/ ورود مشخص و گسترده به انتخابات آینده؛ اوایل خرداد 93

سخنگوی حزب اسلامی کار مهمترین دستور کارهای جلسه شب گذشته را عنوان کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار