بابک دربیکی، رئیس مرکز روابط‌عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌ها امسال را به دلیل نام انتخاب شده برای آن از سوی مقام معظم رهبری، سالی خوب برای حوزه فرهنگ برشمرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل ا ز مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دربیکی در این نشست، با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین دغدغه های مقام معظم رهبری فرهنگ عمومی است ادامه داد: فرهنگ عمومی، اخلاقیات جامعه را در بر می‌گیرد و باید به آن توجه ویژه شود و ضروری است برنامه‌های خود را با منویات و دغدغه‌های ایشان هماهنگ کیم.

وی در ادامه افزود: برای تقویت حوزه فرهنگ درصدد تعامل با دیگر نهادها هستیم، همچنین باید از ظرفیت های مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام بویژه در بعد پژوهشی نیز استفاده کنیم.

رئیس مرکز روابط‌عمومی وزارت ارشاد در عین حال تاکید کرد: با توجه به تعدد نهادها و سازمان های فرهنگی در کشور همه فعالیت های فرهنگی تحت کنترل این وزارتخانه نیست؛ ولی تلاش می کنیم حداکثر تعامل با نهادهای مرتبط برقرار شود.

دربیکی اضافه کرد: با نقد دولت‌های گذشته به جایی نمی‌رسیم، کاری که باید انجام ‌دهیم آن است که برنامه‌های جدید را ترویج دهیم و اگر نقدی هم به ما وارد است باید با جان و دل برای رفع نواقص بکوشیم.

عضو شورای سیاست‌گذاری روابط‌عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به مخالفت‌ها و حاشیه سازی های یک گروه اقلیت ناچیز در خصوص فعالیت های وزارت ارشاد عنوان کرد : این وزارتخانه با تمام توان در راه تحقق اهداف فرهنگی هنری کشور حرکت می کند.

بابک دربیکی با اشاره به اهمیت حمایت جامعه دانشگاهی از برنامه های وزارت ارشاد و به طور کلی دولت؛ بر وظیفه روابط‌ عمومی‌ در پیوند و بسیج اجتماعی تاکید و اعلام کرد که در سال جدید برنامه هایی برای همکاری با تشکل های دانشجویی و نیز نهاد نماینگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها را در دستور کار داریم.

وی استراتژی امسال مجموعه زیر مدیریت خود را ایجاد روابط‌عمومی یکپارچه برشمرد که غایت آن، هم‌اندیشی، هماهنگی و همکاری بیشتر برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ است.

در پایان این نشست، مدیران روابط‌عمومی‌ معاونت‌ها و مراکز وابسته وزارت ارشاد به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار