افسر نگهبان سازمان آتش نشانی مشهد از آتش سوزی در انبار پشم در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ؛ آتشپاد سوم محمد تقی جواد قایمی با اشاره به این که آتش سوزی از ساعت یک دقیقه بامداد امروز به ستاد فرماندهی اعلام شد ؛ افزود : آتش در انبار پنبه در کمتر از 17 دقیقه خاموش و از گسترش آن به انبار های کناری جلوگیری شد .

به گفته وی این آتش سوزی را که با تأخیر و در زمان گسترش به ستاد اعلام شده بود ، بیش از 30 آتش نشان با کمک 10 دستگاه خودرو سنگین اطفای حریق خاموش کردند .

قائمی ، مساحت این انبار را که در جاده سیمان مشهد واقع است ، بیش از دو هزار متر مربع زیر بنا اعلام کرد و افزود : نبودن سیستم اعلام و اطفای حریق اتومات ، انبار داری نا ایمن و نداشتن کارکنان آموزش دیده و آماده در شرایط اضطراری از جمله موارد نا ایمن در این انبار بود که باعث افزایش گستره آتش سوزی شد .

وی با بیان این که عملیات جستجو ، لکه گیری و پیشگیری از برگشت حریق تا ساعت 8:39 دقیقه صبح امروز ادامه یافته است ؛ گفت : با اقدام به موقع آتش نشانان و با توجه به وجود انبارهای پشم و مواد قابل اشتعال دیگر در مجاورت محل حادثه از وقوع فاجعه ای بزرگ جلوگیری شد.
افسر نگهبان سازمان آتش نشانی مشهد با اشاره به این که این حادثه خسارت جانی در پی نداشته است ؛ افزود : علت اصلی وقوع آتش سوزی در دست بررسی است .

شنیده ها حاکی از وارد آمدن 500 میلیون تومان خسارت به این انبار چند منظوره است./س














 

برچسب ها: آتش ، انبار ، پشم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.