شرکت تحقیقاتی IHS در طی گزارشی، قیمت تمام شده قطعات داخلی گوشی Galaxy S5 سامسونگ را اعلام کرده است. قیمت تمام شده برای سامسونگ تنها 256 دلار است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ اگر می خواهید بدانید که قیمت تمام شده Galaxy S5 برای شرکت سامسونگ چقدراست، تا انتهای این خبر با دریچه فناوری اطلاعات همراه باشید. رقم جادویی که شما به دنبال آن هستید چیزی بیشتر از 256 دلار نیست. این مبلغ هزینه قطعات داخلی گوشی است. به عنوان مقایسه بهتر است بدانید که هزینه ساخت هر گوشی Galaxy S4 بین 236 تا 244 دلار بود. این اطلاعات بوسیله سازمان تحقیقاتی IHS اعلام شده است.

طبق اطلاعات اعلام شده توسط IHS، نمایشگر این گوشی که جزء بهترین نمایشگرهای AMOLED دنیا قرار می گیرد و به مانند گذشته از گران ترین قطعات داخلی گوشی نیز محسوب می شود، تنها 63 دلار هزینه ساخت دارد. شرکت کره ای سامسونگ از چیپ های حافظه خود استفاده می کند که قیمت آن ها 33 دلار است. اما قیمت پردازشگر Qualcomm Snapdragon 801 استفاده شده در این گوشی هنوز مشخص نیست.

قطعه دیگری که باید توجهتان را به آن جلب کنیم، حسگر اثر انگشت است که در کلید Home گوشی جاسازی شده است. این قطعه که سازنده آن مشخص نیست، تنها 4 دلار قیمت دارد. در مقام مقایسه اعلام می کنیم که حس گر گوشی iPhone 5s  اپل که خیلی دقیق تر است، 15 دلار ارزش دارد.

علاوه بر این موارد، قیمت حسگر ضربان قلب، تنها 1.45 دلار است. این حسگر توسط شرکت Maxim تولید شده است.

در نظر بگیرید که قیمت مذکور، بدون توجه به هزینه های پنهان مربوط به نرم افزار، تحقیقات، بازار و دیگر عوامل موثر بر قیمت گوشی اعلام شده است.


برچسب ها: qualcomm ، snapdragon ، galaxy s5
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
milad
۱۴:۵۸ ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
256*3100=793600 in ghimatesheeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
زمان ب
۰۹:۴۹ ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
به قول مسولین شرکت سایپا و ایران خودرو آقایون قیمت تمام شده ی یک محصول به خیلی چیزا وابسته نه صرفا به قیمت تمام شده ی قطعاتش