شهردار منطقه 7 گفت: با توجه به رویکردهای طرح نگین آفرینش برنامه‌هایی از قبیل تور گردشگری، جشنواره آشپزی، کارگاه های آموزشی تنوع، مسابقات مختلف ویژه بانوان و... در محلات 19 گانه منطقه اجرا می شود.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛  رضا نگهبان شهردار منطقه 7 اعلام کرد: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته گرامیداشت مقام زن، برنامه نگین آفرینش در سطح محلات منطقه برگزار می شود.
 
وی با تاکید بر نقش بانوان در جامعه و تحکیم بنیان و تقویت خانواده افزود: همزمان با فرا رسیدن میلاد با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه (س) و در راستای گرامیداشت  مقام بانوان و مادران، برنامه‌های مختلفی ویژه خانواده شهدا، ایثار گران، بانوان سرپرست خانوار، بانوان اعضای کانون‌های محلات و بانوان شهروند با عنوان " نگین آفرینش" در سطح محلات 19 گانه منطقه 7 برگزار می شود.
 
نگهبان در ادامه از آغاز اجرای این برنامه‌ها از تاریخ 31 فروردین ماه تا 6 اردیبهشت ماه سال جاری در محلات نواحی 5 گانه خبر داد و تصریح کرد: این برنامه‌های متنوع با رویکردهایی از قبل آموزش، ترویجی، بصریت بخشی، اقدامات مربوط به معرفی، شناخت و راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی، تحکیم بنیان خانواده، عفاف و حجاب برگزار می شوند.
 
شهردار منطقه 7 یادآور شد: با توجه به رویکردهای طرح نگین آفرینش برنامه‌هایی از قبیل تور گردشگری، جشنواره آشپزی، کارگاه‌های آموزشی متنوع، مسابقات مختلف ویژه بانوان و ... در محلات 19 گانه منطقه اجرا می شود.
 
نگهبان در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با برگزاری چنین برنامه‌هایی بتوانیم در جهت ارتقاء سطح آگاهیهای جامعه نسبت به نقش کلیدی بانوان در تحکیم بنیان خانواده و اجتماع مثمر ثمر باشیم.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: برنامه ، متنوع ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار