عضو کمیته اجرایی خانه احزاب گفت: با هماهنگی صورت گرفته و تعامل با وزارت کشور قطعا در فصل بهار مجمع عمومی خانه احزاب شروع به کار خواهد کرد.

"امرالله شیخیانی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به آخرین اقدام کمیته اجرایی خانه احزاب که در ماه‌های پایانی سال 92 تشکیل شد، اظهار داشت: آخرین اقدام کمیته اجرایی پیش از پایان سال 92 تنظیم متن فراخوان است که بایستی نماینده 70 حزب و تشکل سیاسی آن را امضا کنند.
 
وی ادامه داد: تاکنون بیش از 50 امضا جمع آوری شده که با یک اعلام رسانه‌ای نسبت به برگزاری مجمع عمومی خانه احزاب اقدام خواهیم کرد، همچنین ارکان خانه احزاب برای دوره جدید رسما اعلام شده و مانیفست این خانه برای آینده نیز اعلام خواهد شد.
 
دبیر کل حزب مردم با بیان این که تمام احزاب و تشکل‌های سیاسی از همه گرایشات موجود و مصطلح جامعه این فراخوان را امضا کرده‌اند، اعلام کرد: با هماهنگی صورت گرفته و تعامل با وزارت کشور قطعا در فصل بهار مجمع عمومی خانه احزاب شروع به کار خواهد کرد.
 
وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه برخی دیگر از اعضای کمیته اجرایی معتقد به 60 امضا در این فراخوان هستند اما شما 70 امضا را مناسب می‌دانید، افزود: طبق اساسنامه یک سوم نمایندگان احزاب بایستی این فراخوان را امضا کنند چرا که ما بیش از 200 حزب داریم و این 70 امضا درست‌تر و دقیق‌تر است.
 
دبیر کل حزب مردم پیرامون جلسه خود با وزیر کشور خاطر نشان کرد: اگر مشکلی در روند کار باشد با وزیر کشور هماهنگی خواهیم کرد اما تاکنون روند به خوبی سپری می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار