سخنگوی دفتر تحکیم وحدت اسلامی دانشجویان از برگزاری همایش "مسیح بحرین" در دانشگاه امیرکبیر خبر داد و گفت: این همایش به همت تشکل‌های دانشجویی و با همکاری گروه 313 دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود.

"محمدرضا روشنایی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، از برگزاری همایش "مسیح بحرین" در دانشگاه امیرکبیر خبر داد و گفت: این همایش به همت تشکل‌های دانشجویی و با همکاری گروه 313 دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود.

وی درباره علت برگزاری این همایش اظهار داشت: مردم بحرین به مدت 3 سال تحت شدیدترین سانسور خبری، با دولت آل خلیفه مبارزه می‌کنند و ما می‌خواهیم صدای آن‌ها را به گوش جهانیان برسانیم.

سخنگوی دفتر تحکیم وحدت اسلامی دانشجویان با اشاره به اینکه در این همایش از "شیخ عیسی قاسم" رهبر مبارزان شیعیان بحرین، تقدیر می‌شود، گفت: در این مراسم پسر "شیخ عیسی قاسم" و برخی از مراجع عظام حضور خواهند داشت.

روشنایی ابراز داشت: همایش "مسیح بحرین" هم‌زمان با ولادت حضرت زهرا(س) روز یک‌شنبه 31 فروردین رأس ساعت 10 صبح در سالن آمفی‌تئاتر مرکزی برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری همایش "شهدای انقلاب" در روز سه‌شنبه 2 اردیبهشت خبر داد و گفت: این مراسم با با اجرای شهرام شکیبا و با حضور ناصر فیض، قاسم صرافان، احمد علوی، حامد عسگری و محمد حبیبی به همراه شعرخوانی شاعران جوان برگزار می‌شود.

سخنگوی دفتر تحکیم وحدت اسلامی دانشجویان افزود: همایش "شهدای انقلاب" در مجموعه تالارهای دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار