معاون گردشگری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان قزوین گفت: کاروانسرای شاه عباسی آوج میزبان دوچرخه سواران گردشگری از شهرستان بویین زهرا بود که سفر خود را از این شهرستان آغاز کرده و به استان خوزستان ادامه خواهند داد.

 

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛

ˈنادر محمدیˈ افزود: این دوچرخه سواران در قالب تور فرهنگی - ورزشی تجربه بازدید از جاذبه های طبیعی، تاریخی و فرهنگی 24 کشور جهان بویژه بخش اروپای شرقی را در کارنامه خود داشته و مسیر حرکت آنان نیز از شهرستان بویین زهرا در استان قزوین آغاز کرده اند.

وی اظهار کرد: این افراد با عبور از استان های همدان، کرمانشاه، لرستان و بازدید از جاذبه های گردشگری و ارتباط با سوژه های طبیعی، تاریخی، فرهنگی و مذهبی در مناطق مختلف این استان ها است این گروه سفر خود را در استان خوزستان پایان خواهند داد.

محمدی اضافه کرد: دوچرخه سواران بویین زهرایی با عبور از شهرستان آوج به عنوان یکی از مهمترین مسیرهای ارتباطی شرق، غرب و شمال غرب ایران و بازدید از کاروانسرای شاه عباسی آوج شروع و ضمن آگاهی از تاریخچه، قدمت و ویژگیهای این بنای تاریخی، از نزدیک با نحوه ارائه خدمات گردشگری این شهرستان آشنا شدند/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.