رئیس جمهوری در جلسه شورای اداری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اولین تلاش دولت در سال جدید خارج کردن کشور از وضعیت رکود است،گفت:به یاری خداوند طی سال جاری شاهد یک تحول عظیم در بخش بهداشت و درمان کشور خواهیم بود

به گزارش خبرنگار حوزه دولت باشگاه خبرنگاران؛ حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در جلسه شورای اداری سیستان و بلوچستان که با حضور جمعی از اعضای هیأت دولت و مدیران ارشد این استان در شهرستان کنارک برگزار شد؛افزود:نمایندگان مجلس بیش از بقیه قشرهای جامعه در جریان هستند که منابع دولت برای خدمات‌رسانی محدود است و مشکلات مردم بسیار زیاد است. مشکلات قابل حل است و به آینده امید داریم. دولت با مشکلات بسیار زیادی مواجه است که با تلاش و کمک مردم قابل حل است.

وی افزود:بحث‌هایی مانند کمبود آب سراسری است و در استان‌های مختلف کشور وجود دارد. مشکل بیکاری هم از جمله مشکلات سراسری است. مشکلات محیط زیست هم همینطور و اکثر نقاط کشور با آن درگیر هستند. همه باید دست به دست هم دهیم تا این مشکلات حل شود. مردم باید در این صحنه از همه توان خود استفاده کند و دولت هم باید شرایط را فراهم کند.

رئیس جمهور تشریح کرد:دولت در طول مدت کوتاه کار خود در صحنه بین‌المللی کار بسیار بزرگی را انجام داده است. دنیای امروز دنیای رقابت و در بسیاری عرصه‌ها دنیای توطئه است. تعامل با دنیا کار آسانی نیست. حساسیت‌ها برای ایران که یک کشور اسلامی محسوب می‌شود؛ بسیار زیاد است.

حجت الاسلام و المسلمین روحانی با بیان اینکه توافق دولت با 1+5 برای مدت شش ماه یک اقدام مثبت بوده است،افزود: آنهایی که امروز به دلیل مسایل حزبی نقدهای غیرمنطقی به این توافق دارند؛ در آینده بیشتر با ثمرات این توافق آشنا می‌شوند. عصبانیت دشمنان ملت ایران از این توافقنامه موید این موضوع است. البته کار دولت بی‌عیب و نقص نیست؛ اما کار بسیار بزرگی انجام گرفته است.

وی ادامه داد:در مذاکرات نهایی هم کار بسیار امید بخشی انجام شده و در حال ادامه است. البته برای رسیدن به توافق نهایی راه بسیار بلندی در پیش داریم. نتیجه توافق مثبت در این مذاکرات به نفع تمام ملت‌ها است. امروز دنیا، دنیای تعامل و مذاکره است. مذاکره برد، برد غلط است. اگر کسی فکر کند همیشه در حال برد است تفکر او غلط است. در قبال هر امتیاز یک سری چیزها از دست می‌رود. شرایطی که امروز در منطقه و جهان در قبال ایران پیش آمده مذاکرات را بسیار دشوار کرده است.


انتهای پیام/
برچسب ها: شاهد ، تحول ، عظیم ، بخش ، بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار