رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در تشریح محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پایان هفته از ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در 4محور و یکطرفه شدن کرج-چالوس خبر داد.

سرهنگ محمدحسین حمیدی، رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پایان هفته گفت: تردد موتورسیکلت‌ها از ساعت 12 روز چهارشنبه 27فروردین ماه الی 24 جمعه 29 فروردین از محورهای کرج-چالوس، هراز-فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع خواهد بود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا ادامه داد: همچنین تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 14و30 الی 24 روز جمعه 29 فروردین از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد، انواع وسلیه نقلیه از ساعت 17و20 الی 24 روز جمعه 29فروردین از 15کیلومت بالای مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

وی افزود: همچنین تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج-چالوس و هراز کماکان ممنوع است.

سرهنگ حمیدی در ادامه بیان داشت: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6الی 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد: در محور دماوند نیز تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6الی24 روز جمعه 29فروردین از تهران به سمت قائمشهر و بالعکس ممنوع خواهد بود.

وی در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اظهار داشت: براساس آخرین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری سامانه‌های هوشمند ترافیکی شمار برخط و گشت‌های شعب راهداری در سراسر کشور در حال حاظر کلیه جاده‌های کشور از ترافیکی عادی و روان برخوردار هستند و تاکنون گزارشی مبنی بر بار ترافیکی اعلام نشده است.
 
سرهنگ حمیدی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر کلیه محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و پایدار برخوردار هستند.
 
وی در ادامه افزود: در حال حاضر محورهای پونل به خلخال در استان گیلان به علت بارش شدید برف و کولاک محور قم به گرمسار به دلیل انجام عملیات راه سازی، شمشک به دیزین به دلیل احتمال سقوط بهمن و کرمان به نهبندان به دلیل طغیان رودخانه کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است.
 
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به صورت شبانه روزی و با شماره تلفن‌های 120 و 88255555 پاسخگوی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان خواهد بود.


انتهای‌پیام/

برچسب ها: کرج ، چالوس ، یکطرفه ، می شود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار