دولت با انجام اقدامات قابل توجه در حمایت از تولید ملی و عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی می‌تواند نرخ رشد اقتصادی کشور را افزایش دهد.

 محمدحسین میر محمدی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، گفت: روند دولت در تعاملات درون و برون کشوری تأثیر به سزایی در اقتصاد کشور دارد.
 
وی ادامه داد: دولت باید اقدامات قابل توجهی در حمایت از تولید ملی و عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی انجام دهد تا نرخ رشد مشکلات این حوزه را برطرف کند.
 
وی در رابطه با منابع حاصله از هدفمندی یارانه‌ها گفت: منابع حاصله از هدفمندی یارانه‌ها باید طبق قانون در راستای موضوعات مصوب شده عملی شود.
 
***نرخ رشد اقتصادی توسط بخش‌ کشاورزی احیا می‌شود


در ادامه محمدرضا امیری عضو کمیسیون کشاورزی گفت: افزایش رشد اقتصادی کشور در بخش کشاورزی با حمایت دولت میسر می‌شود.
 
وی افزود: با حمایت از تولید کنندگان و کشاورزان، تولیدات گندم بین 7 تا 8تن افزایش خواهد داشت که نسبت به سال گذشته افزایش خوبی خواهد داشت.
 
وی در ادامه گفت: دولت می‌تواند با اعطای تسهیلات به صنایع  فرسوده کشور و پرهیز از خام فروشی نرخ رشد اقتصادی کشور را افزایش دهد.
 
امیری افزود: با گسترش زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف و وارد کردن صنایع فرآوری به کشور موجب بهره‌وری بالاتر می‌شود و در نتیجه بهبود رشد اقتصادی میسر می‌شود.
 
وی در پایان گفت: دولت از طریق هدفمندی یارانه‌ها می‌تواند اقتصاد کشور را پویا و مقاوم کند.
انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار