سرپرست شبکه بهداشت و درمان بابلسر گفت: نشست ملی حذف مالاریا با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کارشناسان سازمان بهداشت جهانی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در بابلسر برگزار می‌شود.

محسن نبی‌زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود : این نشست با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کارشناسان سازمان بهداشت جهانی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و اساتید دانشگاه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این نشست به مدت دو روز در تاریخ 14 و 15 اردیبهشت ماه سال جاری در مجتمع رفاهی بانک رفاه بابلسر می‌باشد، افزود: مدیران و مسئولان شهرستان برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم، نهایت همکاری را با شبکه بهداشت و درمان بابلسر و دانشگاه علوم پزشکی مازندران داشته باشند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بابلسر از کلنگ‌زنی مرکز بهداشتی درمانی عربخیل در هفته سلامت خبر داد و گفت: این مراسم با حضور فرماندار بابلسر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، معاونت بهداشتی مازندران و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در چهارم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

نبی‌زاده با بیان اینکه اهداء زمین این مرکز با مساحت دو هزار متر مربع از سوی مردم عربخیل بوده است، اذعان داشت: قرار شد برای ساخت آن 30 درصد هزینه با همیاری مردم عربخیل و 70 درصد دیگر از سوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران پرداخت و احداث شود.

وی به کمک خداپسندانه دو خیر هادی‌شهری برای افزایش فضای فیزیکی آزمایشگاه مرکز بهداشتی درمانی هادی‌شهر اشاره کرد و افزود: مراسم کلنگ‌زنی آن نیز در هفته سلامت است.

نبی‌زاده برگزاری نمادین زنگ سلامت در مدارس سطح شهرستان بابلسر و بهنمیر و هادی‌شهر، اجرای میز خدمت اطلاع‌رسانی سلامت غذایی و خود مراقبتی، توزیع تراکت و پمفلت‌های آموزشی در مراسم عبادی نماز جمعه بابلسر، بهنمیر و هادی‌شهر را از دیگر برنامه‌ها در هفته سلامت برشمرد./س


برچسب ها: حضور ، بابلسر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.