نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کربلا، ویژه برنامه های میلاد با سعادت حضرت فاطمه(س) را در حرم مطهر امام حسین(ع) و حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس(ع) برگزار می کند.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه اطلاع رسانی حج، روز یکشنبه برابر با 20 جمادی الثانی(31 فروردین ماه)، سالروز ولادت با سعادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا(س) است، نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در نظر دارد، ویژه برنامه هایی را در کربلا برگزار کند.

حجت الاسلام "علی شهیدی" کارشناس مسؤول بعثه مقام معظم رهبری در کربلا با اعلام این خبر گفت: در این ویژه برنامه ها که با توزیع شیرینی و شکلات و نیز 500 شاخه گل به زائران همراه خواهد بود، سخنران و مداح بعثه در منزلت و منقبت حضرت فاطمه زهرا(س) سخنرانی کرده و به مدیحه سرایی می پردازد.

براساس این گزارش، ویژه برنامه میلاد با سعادت حضرت فاطمه(س) عصر شنبه در سرداب حرم حضرت ابوالفضل العباس(ع)، باب نهم برگزار می شود و نیز صبح یکشنبه همزمان با روز میلاد در صحن مطهر حضرت سیدالشهدا(ع)، شاهد برگزاری چنین مراسم باشکوهی خواهیم بود.

همچنین به مناسبت میلاد با سعادت دخت نبی اکرم(ص)، مراسم ویژه ای روز یکشنبه و از ساعت 16:30 برای زوج های جوان برگزار می شود که با جلسات گردهمایی زوجهای جوان که پیش از این در دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کربلا برگزار می شد، متفاوت خواهد بود.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: برنامه ، کربلا ، سعادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار