نایب قهرمان موی تای جهان گفت: با توجه به آمادگی و شرایط مطلوبی که دارم برای کسب موفقیت و گرفتن مدال به رقابتهای جهانی مالزی خواهم رفت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، "محمد مددی" اظهار داشت: من مدت 9 سال است که نفر فیکس تیم ملی هستم و اولین مدال نقره جهانی در کلاس A را در مسابقات جهانی 2008 کره گرفتم و برای تکرار آن موفقیت در مالزی وضعیت و موقعیت مناسبی دارم.

وی اظهار داشت: خوشبختانه با برگزاری 3 مرحله اردوی آماده سازی برای تیم ملی موی تای که با حضور 50 نفر برگزار شد و هم اکنون به 22 نفر رسیده، نفرات فیکس تقریبا مشخص شده اند، شرایط بدنی و فنی ملی پوشان به سطح آرمانی رسیده و همه برای کسب مدال گام به رقابتهای جهانی می گذارند.

نایب قهرمان موی تای جهان شرایط فنی اردوی تیم ملی موی تای را مناسب خواند و تصریح کرد: خوشبختانه امکانات و شرایط اردو در دماوند مناسب است و با حضور مربیان زحمتکش و با تجربه ای مثل جلال معتمدی، مرتضی علی پناهی، محمد پور صادق، مهرداد یار احمدی و اکبر محمودی تیم ملی به لحاظ فنی روز به روز به شرایط آرمانی نزدیک می شود.

مددی تاکید کرد: رقابتهای جهانی مالزی که در کلاس A برگزار می شود جوایز نقدی دارد و کلیه قهرمانان حرفه ای تایلند در این مسابقات شرکت می کنند و عیار این بازیها بسیار بالا است.
طبعا کار ما در مالزی آسان نخواهد بود ولی تیم ملی به لطف بهره گیری از نفرات باتجربه ای مثل "وحید روشنی" به عنوان کاپیتان تیم و "جمال مدنی" برای اعاده حیثیت به این رقابتها می رود.

نایب قهرمان موی تای جهان  تغییرات مدیریتی در انجمن موی تای را مثبت ارزیابی و خاطرنشان کرد: خوشبختانه با حضور عبادتی مجددا از ملی پوشان فراموش شده و مربیان کارنامه دار که به آنها کمتر بها داده می شد استفاده شد و شرایط برای حضور افرادی مثل من که دارنده مدالهای نقره و برنز جهانی، نقره و برنز مسابقات آسیایی استرالیا و کیش و قهرمانی مسابقات فستیوال جهانی 2011 را در کارنامه دارم فراهم گردید و امیدوارم که بتوانم پاسخ اعتماد و اعتقاد مسئولان دلسوز انجمن را با کسب خوش رنگ ترین مدال در مالزی بدهم.

انتهای پیام/
برچسب ها: مددی ، مالزی ، قهرمان ، مدال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار