همزمان باسالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)سایت اطلاع رسانی و سامانه تعاملی "رادیوگفت وگو" افتتاح شد.

 به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی گفت وگو؛ همزمان باسالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) سامانه تعاملی، خبری و تحلیلی جدیدرادیوگفت وگوبا حضورجمعی ازمدیران این شبکه افتتاح وبه مرحله بهره برداری رسید.

این سامانه با هدف تعامل بیشتر با مخاطبان و نیز ایجاد امکان مشارکت بیشتر کاربران در برنامه های رادیو گفت و گو ایجاد شده است.

بر اساس این گزارش؛ ازجمله خصوصیات و ویژگی های سایت جدید نسبت به سایت قبلی می توان به مواردی چون:تغییرمحیط کاربری، امکان بارگذاری فایل های صوتی برنامه ها، بخش تعاملی کاربران و ایجاد امکان پیامگذاری آنها، تسهیل دردسترسی کاربران دراستفاده ازاطلاعات سایت و... اشاره کرد.

شایان ذکراست؛ به مناسبت افتتاح سایت جدید رادیو گفت وگو با تعدادی ازمدیران گروه های برنامه سازاین شبکه درخصوص راه اندازی سامانه جدیداطلاع رسانی مصاحبه ای کوتاه صورت گرفت که حسن گلکاربه عنوان مدیرنظارت وارزیابی رادیو گفت وگو در خصوص میزان تاثیرگزاری سامانه جدید برمخاطبان درمعرفی دست آوردهای رادیوگفت وگو نسبت به سامانه قبلی تصریح کرد: باتوجه به امکانات متفاوتی که درسامانه جدیدبرای استفاده مخاطبان درنظرگرفته شده است می تواند بیشترین بهره برداری رابرای آنهافراهم کند و شنوندگان می توانند تعامل خودرابا برنامه سازان رادیو گفت و گو افزایش دهند.

حامدقزلو مدیراطلاعات و برنامه ریزی رادیوگفت وگو هم درباره شروع به کار سایت جدیدرادیو گفت وگو تصریح کرد: نیاز هر کار رسانه ای ارتباط بامخاطب هدف آن رسانه است ومخاطبان می توانند نقش بسزایی درهدایت و بهبود برنامه های شبکه داشته باشند و عمده هدف ازراه اندازی سایت نیزتعامل بیشتر با مخاطبان هربرنامه و دریافت نظرات و پیشنهادات و انتقادات آنهاست.

وی با اشاره به امکان ارتباط موثر مخاطبان با تهیه کنندگان در سایت جدید، افزود: اکنون فضایی فراهم شده که مخاطبان فرهیخته رادیو گفت و گو می توانند دغدغه های خودرا با تهیه کنندگان درمیان گذارند و تهیه کنندها هم برای پرداختن به این دغدغه ها از طریق بازخورد آنی که این سایت برایشان فراهم می آورد، تمهیدات لازم را برای ارتقاء کیفی برنامه ها بیندیشند و برنامه های درخوری برای شنوندگان فرهیخته تولیدکنند. درمجموع وجودچنین سایتی برای رادیوگفت وگو یک نقطه قوت است وامیدواریم بتوانیم به اهداف پیش بینی شده دست یابیم.

مدیراطلاعات وبرنامه ریزی رادیوگفت وگو نقش تهیه کننده هارا باتوجه به امکانات پیش بینی شده برای آنهادرمدیریت صفحات مربوط به برنامه ها و همچنین مدیریت اصلی سایت بسیار با اهمیت برشمرد و در ادامه تصریح کرد: تهیه کنندگان بایدبرای هرچه بهترشدن و بالارفتن کیفیت سایت همت کنندو باجدیت وظایف مربوط به خودراانجام دهند.

درادامه سیدابراهیم علوی مدیرگروه سیاسی واجتماعی رادیوگفت وگو درخصوص افتتاح سامانه جدید این شبکه عنوان داشت: بی تردیدراه اندازی سایت اینترنتی این شبکه وبهره گیری ازفضای مجازی درافزایش مخاطب می تواندبه فضای تعاملی شبکه کمک زیادی کند،علاوه بر این محتوای شبکه برای زمان بیشتری می توانددردسترس مخاطبان قرارگیردکه این خودمزیت ویژه ای رافراهم خواهدکردومی توان گفت بازتاب نظرات مخاطبان و بازخورد فعالیت های شبکه کمترین مزیت راه اندازی سامانه جدیدخواهدبود.

وی افزود:رسانه هاروزبه روزبه سمت تعاملی شدن حرکت می کنند و هر روز فضای رقابت بین آنها تنگ ترمی شود و این که ذائقه مخاطب چیست وچه مطالبی را نیازدارد مسائلی است که پاسخ آن رامی شوددرتعامل بیشتربا مخاطب استخراج کردورسانه ای که بتواندمطابق بانیازمخاطب حرکت کندبی تردید دررقابت باسایررسانه ها جایگاه برتری داشته باشد.


انتهای پیام/

برچسب ها: سایت ، جدید ، رادیو ، اطلاع ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار