فرهنگسرای شفق در ادامه فعالیت‌های خود با مشارکت شهرداری منطقه ۶ و ستاد ساماندهی فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد شهر تهران اقدام به برگزاری مراسم تجلیل از زنان جهادگر کرده است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از روابط عمومی فرهنگسرای شفق، این ویژه برنامه به مناسبت  میلاد با سعادت بزرگ بانوی اسلام، بزرگداشت مقام مادر و هفته زن با حضور جمعی از مسئولین شهری، "احمد مسجد جامعی رییس شورای اسلامی شهر تهران" و "الهه راستگو "عضو شورای اسلامی شهر تهران"، مادرشهید بهروز صبوری و مادر شهیدان سپهری و زنان جهادگر حوزه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی طباطبایی در سالن نمایش فرهنگسرای شفق، روز دوشنبه اول اردیبهشت ماه ساعت 14 الی 17   بر گزار خواهد شد.
 
شایان ذکر است که از دیگر برنامه‌های جنبی در  این برنامه برگزاری "نمایشگاه توانمندیهای سمن‌های بانوان شهر تهران"  است ، این نمایشگاه از اول تا سوم اردی بهشت ماه در فرهنگسرای شفق بر پا خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مريم حسنوند از استان البرز
۰۷:۵۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
از اينكه در این مراسم از سرکارخانم فرشته حشمتیان سنقری جانباز انقلاب و25 بانوی جهادگر ديگر تجلیل شداز مسئولين بلااخص خانم راستگو صميمانه تشكر مينماييم
آخرین اخبار