بینندگان سیمای کردی "شبکه سحر" هر شب شاهد پخش سریال تلویزیونی "گمشده" هستند."گمشده" به سرپرستی محمد فریدونی در 27 قسمت 45 دقیقه ای به زبان کردی دوبله شده است.

 به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه سحر؛ اسعد خوشگوار ترجمه متون و مدیریت دوبلاژ این سریال را بر عهده داشته است و شیلان رحمانی، فائزه محمودی، سمیه محمدی، نسرین حاتمی، سیران گلوانی، محمد فریدونی، مصطفی محمودی، فواد شافعی، اسعد خوشگوار، چیا بابامیری، مژده طاهری، چنور کمندی، ناصر قادری و نشمیل کاکازاده جمعی از صداپیشگان کردزبان شبکه سحر هستند که به گویندگی در آن پرداخته اند.

سریال "گمشده" به کارگردانی راما قویدل و تهیه کنندگی بهروز مفید در سال 1389 در شبکه یک سیما تولید شده است. این سریال ساختاری اپیزودیک دارد و داستان امدادگری به نام مریم سلیمیان را روایت می کند که در زمان زلزله بم جزء امدادگران داوطلب بوده و پس از گذشت ۵ سال برای کار به سازمان هلال احمر مراجعه می کند و در بخشی به نام "جستجوی گمشدگان بین الملل" مشغول بکار می شود. او در این شغل هر بار با پرونده ای رو به رو می شود که باید آدم گمشده ای را در داخل یا خارج از کشور ردیابی کند. ضمن اینکه خودش نیز حامل راز و قصه ای است که در کنار داستان های مرتبط با پرونده های کاری، در مسیر رازگشایی قرار می گیرد.

میترا حجار، بهزاد فراهانی، شمسی فضل اللهی، زهره مجابی، علیرضا جلالی تبار و آرشام طالبی بازیگران ثابت سریال "گمشده" هستند. از دیگر بازیگران این سریال حمید فرخ نژاد، اصغر همت، احمد نجفی، علی دهكردی، پرویز پورحسینی، رویا تیموریان، كوروش تهامی، شقایق دهقان، شبنم قلی خانی، كمند امیرسلیمانی و مهدی پاكدل را می توان نام برد.

سریال "گمشده" هر شب ساعت 22:45 به وقت تهران از سیمای کردی شبکه سحر پخش می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: شبکه ، سحر ، گویندگی ، گمشده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.