در شهرستان محمود آباد استان مازندران فردی که پس از قتل همسر خود از محل متواری شده بود ، با تلاش پلیس آگاهی جویبار شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در پی مراجعه فردی به نام "م" به ماموران انتظامی پاسگاه سرخ رود به مازندران مبنی بر مفقود شدن همسر وی که به قصد خرید از منزل خارج شده بود، تحقیقات پلیسی را آغاز کردند.

در ادامه رسیدگی به پرونده مشخص شد نامبرده که گزارش مفقود شدن همسر خود را به پلیس داده بود نیز از منطقه خارج و به محل نامعلومی متواری شد.

این گزارش حاکی است با توجه به وقوع و ارتکاب جنایتی از سوی نامبرده، در ادامه تحقیقات پلیسی یکی از بستگان مقتول با مراجعه به پلیس اظهار داشت که متهم طی تماسی تلفنی با وی خبر قتل همسرش را داده است.

با تلاش ماموران انتظامی جسد مقتول در حیاط منزل متهم کشف و با روشن شدن موضوع این جنایت مراتب جهت دستگیری متهم در دستور کار کلیه یگان های انتظامی استان مازندران قرار گرفت.

در ادامه این گزارش آمده است، متهم که با یک دستگاه خودروی نیسان در حال فرار بوده توسط ماموران انتظامی شهرستان جویبار شناسایی و در یک اقدامی عملیاتی دستگیر شد.

لازم به ذکر است متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و تحقیقات پلیس ادامه دارد و هنوز قاتل انگیزه  اش را از قتل همسرش فاش نکرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: قتل ، هولناک ، حوادث ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۶:۵۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
اقای محترم کشتن جرا؟اگر زنی دچار انحراف شد که زندگی با او مشکل باشد راه حل ان کشتن نیست بلکه طلاق راهشه مال بد بیخ ریشه صاحبش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
تکلیف مهریه چی میشه؟آقای دانشمند!!!!!!!!!
آخرین اخبار