کارگردان مجموعه خوب، بد زشت:

پخش مناسب باعث بهتر دیده شدن سریال نوروزی می‌شود

در کارهای هنری تقدیر و تشکر جایگاه مهمی در ایجاد انگیزه و روحیه دادن به هنرمند دارد و البته باید این انتخاب ها در بحث تقدیر منصفانه و توام با نگاه کارشناسی شده باشد.

منوچهر هادی کارگردان مجموعه تلویزیونی خوب، بد، زشت درباره ویژگی‌های سریال‌سازی در ایام نوروز عنوان کرد: سریال سازی در ایام نوروز فرصت خوبی در جهت ارتباط با مخاطب بیشتر است و نکته مهم در باره سریال های نوروزی مرحله پخش است و پخش مناسب باعث می شود تعداد بیشتری از مخاطبان به کار توجه کنند.

این کارگردان همچنین با اشاره به رقابت فشرده مجموعه های تلویزیونی در ایام نوروز با یکدیگر به خبرنگار روابط عمومی سیما گفت: همه ساله در ایام تعطیلات نوروز سریال ها و فیلم های متنوع و زیادی از شبکه های مختلف پخش می شود که رقابت دشواری به وجود می آید و باید سریال آنقدر قوی و با کیفیت باشد که بتواند مخاطب ثابت پیدا کند و این کار سهل و آسانی نیست . در ساخت سریال های نوروزی می‌بایست از عناصر جذاب بهره برد تا دمی مخاطب به حال خودش رها نشود.

وی درباره تاثیرات تقدیر از برنامه های منتخب نوروز توسط معاونت سیما خاطر نشان کرد: در کارهای هنری تقدیر و تشکر جایگاه مهمی در ایجاد انگیزه و روحیه دادن به هنرمند دارد و البته باید این انتخاب ها در بحث تقدیر منصفانه و توام با نگاه کارشناسی شده باشد.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار