جشن سلامت با آغاز هفته سلامت، در دبستان دخترانه دکتر حسابی شیراز برگزار شد و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور در این مراسم، دانش آموزان را بهترین سفیران سلامت در جامعه دانست.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، دکتر محمدهادی ایمانیه در جمع دانش آموزان، افزود: شعار امسال هفته سلامت یک عمر سلامتی با خود مراقبتی می باشد که فرصت خوبی است تا آموزش های لازم در زمینه مراقبت های بهداشتی به جامعه ارایه گردد.

وی افزود: امسال با توجه به شعار خود مراقبتی، سعی می کنیم که به گونه ای به مردم آموزش دهیم که خودشان در زمینه حفظ سلامتیشان آگاه شوند و به خود مراقبتی بپردازند.

وی خطاب به دانش آموزان، گفت: همه ما باید مصرف قند، چربی و نمک را کمتر کنیم و علاوه بر استفاده از سبزی و میوه، ورزش و تحرک بدنی را در برنامه خود قرار دهیم تا سالم زندگی کنیم.

دکتر ایمانیه بیان کرد: تعداد کارکنان دانشگاه و حوزه سلامت محدود است و تمامی افراد جامعه به ویژه معلمان می توانند در آموزش پیام های خود مراقبتی به دانش آموزان نقش موثری داشته باشند.

گفتنی است: در این مراسم تندیس سلامت در دبستان دخترانه دکتر حسابی با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مدیرکل آموزش و پرورش فارس، معاون بهداشتی دانشگاه و سایر مسئولان و همچنین دانش آموزان رو نمایی شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار