همانطور که در مطلب قبل خواندید معلوم شده که 2 سیم کارته ها چطور وارد بازار رقابت شدند و برای خودشان اسم و رسم به پا کردند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ در این مطلب بررسی یکی دیگر از گوشی های دو سیم کارته را برای شما آماده کردیم که امیدواریم مورد استفاده قرار گیرد.
این تلفن همراه که مدتی است از ورود آن به بازار می گذرد LG G Pro lite dual نام دارد که ایشان هم در رده محصولات میانه بازار قرار می گیرد که اصلا هیچ شباهتی به محصولات این رده ندارد.
این گوشی برادر کوچکتر و البته به روزتر G pro  به حساب می آید . این گوشی تلفن همراه که از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است ابعاد 150.2 در 76.9 در 9.4 میلی‌متر و وزنی معادل 161 گرم دارد که در مقایسه با ابعاد  150.2 در 76.1 در 9.4 میلی متر و وزن 160 گرمی G pro یک مقداری هیکلی تر است.



دور تا دور این مدل را یک نوار شفاف استیل پوشانده که به زیباتر شدن آن کمک بسیاری کرده است. بر روی لبه چپ گوشی کلید های صدا و دکمه دسترسی سریع (Quick Button) قرار گرفته که به صورت پیش فرض با فشار دادن آن تصویر در حال نمایش برای شما به وسیله قلم هوشمند آماده طراحی و به اشتراک گذاشتن آن در شبکه های اجتماعی می شود.


بر روی لبه بالایی G Pro lite درگاه ورودی هدفون ، رابط اتصال گوش با دستگاه های اطراف، میکروفن دوم که برای گرفتن صداهای اضافه در زمان مکاله به کار گرفته می شود و در گوشه آن قلم دستگاه قرار دارد.



برروی لبه راست این دستگاه فقط دکمه آماده به کار قرار گرفته است و بر روی لبه پایین درگاه ورودی شارژر که در هر سمت آن یک اسپیکر تعبیه شده و محل ورودی صدا قرار دارد.





وقتی از رو برو به آن نگاه می کنید درست بالای صفحه نمایش دوربین دوم را مشاهده می کنید که در کنار سنسور مجاورتی قرار گرفته است و در پایین صفحه نمایش به جز 3 دکمه اصلی که در همه تلفن های هوشمند رایج است، یک دکمه خازنی دیگر که مخصوص تعویض سیم کارت است قرار دارد. این دکمه امکان این را برای شما فراهم می سازد تا در کوتاه ترین زمان بتوانید سیم کارت مورد نظر را برای انجام کار خود انتخاب کنید.

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/2/3/2198590_975.jpg

به پشت دستگاه می رویم جایی که دوربین اصلی به همراه یار خود، یک فلاش LED و البته لوگوی ال جی به تنهایی حکمرانی می کنند .


محل ورودی سیم کارت ها که دو طبقه طراحی شده و کارت حافظه نیز زیر قاب پشتی و بالای باتری قرار دارند.



G Pro Lite Dual از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی IPS LCD بارزولوشن 960 در 540 بهره می برد که البته در مقایسه با بدنه با کیفیت آن بخش قدرتمندی به حساب نمی آید اما با در نظر گرفتن قیمت این دستگاه می توان گفت ال جی کم کاری نکرده است. (در تست هایی که من از این صفحه نمایش گرفتم جواب خودش رو به خوبی پس داد)



این دستگاه دارای چیپست MediaTek MT6577 با پردازنده Dual-core 1 GHz Cortex-A9 و همچنین پردازنده گرافیکی PowerVR SGX531 می باشد. حافظه داخلی آن نیز 8 گیگابایت و حافظه رم آن 1 گیگابایت است. البته نگران نباشید چون با استفاده از کارت حافظه می توانید حافظه داخلی آن را تا 32 گیگابایت افزایش دهید.



این گوشی دارای یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با ابعاد تصویر2448 × 3264 است. شما با این دوربین می توانید با کیفیت 720P آن هم به صورتHD فیلمبرداری کنید. این دوربین لرزش گیر ندارد و به همین خاطر هنگام عکس برداری باید دقت کنید تا بتوانید عکس های قابل قبولی به ثبت برسانید. یک دوربین 1.3 مگاپیکسلی هم به عنوان دوربین دوم در این گوشی مورد استفاده قرار گرفته که می توانید از آن برای تماس های تصویری و همچنین آیینه استفاده نکیند.!!! (بابا چه گیری دادیم به آیینه)
یکی از بخش های مورد علاقه من در این گوشی بخش نیرو یا همان باتری است . ال جی برای رقابت در این بخش از یک باتری لیتیوم یونی 3140 میلی آمپری استفاده کرده است که در تست های انجام شده توانست با سربلندی بیرون آید.





ال جی از اندرویید4.1.2 برای محصول خود استفاده کرده است. در کنار آن رابط کاربری دوست داشتنی ال جی با نرم افزار های اختصاصی آن همیشه در اختیار شما قرار دارد.












اگر به دنبال یک گوشی تلفن با کیفیت اما ارزان قیمت می گردید LG G Pro Lite Dual را در لیست بررسی خود قرار دهید.

قیمت: 848.000 تومان

گزارش از: حسین عالیان



برچسب ها: دریچه ، lg ، بررسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
به نظر بنده گوشی هواوی وای سیصد دو سیم کارته خیلی خوبه
Iran (Islamic Republic of)
یاسر کاووسی
۱۷:۱۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
ال جی زیاد برند خوبی نیست..ولی با این حال مطلب خوبی بود. از این گوشی نسبتا می شود راضی بود ....
United States of America
mohsen
۰۸:۲۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
من glx دارم خراب شد بردم نمایندگیش یه جواب سر بالا دادن .برا فروشش هم میگن اینو چین زده نمخریم
Iran (Islamic Republic of)
navid
۱۷:۵۸ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
من حدود سه ماهه گوشی جی ال ایکس مدل جی5 خریدم واقعا این گوشی عالیه.من به خاطر حمایت از کالای ایرانی این گوشیا خریدم و دیدم که واقعا خوبه.قیمتش هم بسیار خوبه679 هزار تومن که یه گوشی 89 هزار تومنی هم اشانتیون میده و میتونی بفروشیش یعنی قیمتش زیر 600 در میاد.از باشگاه خبرنگاران هم انتظار داریم گوشی های ایرانی را هم معرفی و مقایسه کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
راحت از جیب بیرون میاد و...................
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۲۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
Huawei Ascend g700 قابل توجه است
چیپ ست Mediatek MT6589 پردازنده 4 هسته ای 1.2 البته cortex A7 و پردازنده گرافیکی PowerVR SGX544
ولی ال جی چیپ ست Mediatek MT6577 پردازنده 2 هسته ای 1 البته cortex A9
اندروید 4.2.1 ولی ال جی 4.1.2
2 گیگابایت RAM ولی ال جی 1 گیگابایت RAM
بلوتوث ورژن4 ولی ال جی 3
سبکتر از ال جی
صفحه نمایش کوچکتر از ال جی به اندازه نیم اینج
سرعت دیتا HSDPA, 42.2 ولی ال جی HSDPA, 7.2 Mbps
دارای نویزگیر هنگام تماس ولی ال جی نداره
باتری Li-Ion 2150 ولی ال جی بهتره Li-Ion 3140
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۴:۲۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
دوست عزیز ممنون از نقد بسیار خوبتون
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۱۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
داداش نفست از جای گرمی درمیادها از کی 848000 تومن شده ارزون؟!
لطفا یه گوشی دوسیم کارته کمتر از300 تومن هم معرفی کنین
باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
می تونی به سایت جی ال ایکس یه مراجعه بکنی
آخرین اخبار