سمنان/ سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس :

اختصاص 31 درصد از درآمدهای نفتی به تعاونی ها

برای جلوگیری از رکود تعاونی ها و تقویت این بخش 31 درصد از درآمدهای نفتی در سال 1393 به صندوق توسعه ملی واریز می‌شود و صندوق توسعه ملی مکلف است این مبلغ را به تعاونی ها و بخش خصوصی به عنوان تسهیلات ارائه دهد.

 
غلامرضا كاتب در همایش زن، اقتصاد و کارآفرینی که در گرمسار و با حضور بیش از 300 تن از بانوان این شهرستان برگزار شد گفت: برای جلوگیری از رکود تعاونی ها و تقویت این بخش 31 درصد از درآمدهای نفتی در سال 1393 به صندوق توسعه ملی واریز می‌شود و صندوق توسعه ملی مکلف است این مبلغ را به تعاونی ها و بخش خصوصی به عنوان تسهیلات ارائه دهد.

وي با اشاره به وجود تعاونی های متعدد در شهرستان گرمسار گفت: اولین تعاونی کشور در شهرستان گرمسار به ثبت رسیده و امروز در شهرستان گرمسار بیش از 650 تعاونی فعالیت میکند.

نماینده مردم شهرستانهای آرادان و گرمسار در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد : در قانون بودجه امسال 3 هزار میلیارد تومان برای دریافت وام قرض الحسنه در نظر گرفته شده است.

كاتب همچنین از اختصاص 5 درصد از صندوق توسعه ملی به بهزیستی و کمیته امداد برای اعطای وام خود اشتغالی خبر داد و افزود : این میزان اعتبار می‌تواند سبب خود اشتغالی و کارآفرینی بسیاری از زنان سرپرست خانوار گردد.

وي از اختصاص 1200 میلیارد تومان اعتبار برای زنانی که همسران آنها در زندان هستند خبر داد و افزود : در اختیار قرار دادن اینگونه اعتبارات می‌تواند از بسیاری از مشکلات جلوگیری نماید ./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.