مراسم گرامیداشت "زنده یاد دکتر محمد ابراهیم باستانی پاریزی"با عنوان " عصر پاریزی" امروز با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و هنر در تالار عماد کرمان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان و بنا به اعلام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ، خانواده زنده یاد باستانی پاریزی در این مراسم که عصر امروز از ساعت 17:30 برپا می‌شود، حضور خواهند داشت.

تاکنون حضور هنرمندانی چون بلقیس سلیمانی ،نویسنده ، پیروز ارجمند،مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، نوازنده و آهنگ ساز در مراسم قطعی شده است.

در این مراسم خوانندگانی چون مجید حسینخانی و سیاوش برهانی به اجرای برنامه می پردازند،ضمن این که شعر خوانی شاعران برجسته استان از بخش های دیگر این مراسم می باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ، بزرگداشت زنده یاد باستانی پاریزی را فرصتی برای انتقال مفاهیم ،نوع تفکر و تلاشهای این استاد بزرگ که سالها در مسیر علم ، تحقیق و پژوهش گام برداشته و عمر خود را در این مسیر صرف کرده بود ، عنوان کرد.

فرشید فلاح افزود: یکی از ثمرات این بزرگداشت ها و مراسم ها معرفی الگوهایی این چنینی به نسل جوان است ، هر چند که ضرورت دارد این برنامه ها در زمان حیات این چهره های ماندگار نیز برگزار شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
همشهری
۱۰:۱۲ ۰۱ تير ۱۳۹۳
درود. عزیزم امروز کدام روز است تاریخی ننوشته اید.