فیلم "شیار 143" با حضور عوامل خود به نفع دختران کم‌توان ذهنی و بی‌سرپرست موسسه "فتح‌المبین" مشهد اکران می‌شود.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، تهیه‌کننده و کارگردان فیلم «شیار 143» عصر روز چهارشنبه، سوم اردیبهشت‌ماه، همزمان با سفر به شهر مشهد برای دومین اکران دانشگاهی این اثر، از موسسه خیریه و توانبخشی دختران همدم(با نام سابق فتح المبین) بازدید کردند.

نرگس آبیار، نویسنده و کارگردان و محمدحسین قاسمی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «شیار 143» که در جشنواره فجر سال گذشته سه سیمرغ دریافت کردند، به عنوان یاوران افتخاری این موسسه معرفی شدند.

در این بازدید مقرر شد، فیلم «شیار 143» در نشستی با حضور عوامل و به نفع دختران کم‌توان ذهنی و بی‌سرپرست موسسه «فتح‌ المبین» مشهد اکران شود.

بر اساس این گزارش، موسسه خیریه و توانبخشی «دختران همدم» با نام سابق «فتح المبین» 400 دختر کم‌توان ذهنی و بی‌سرپرست را تحت پوشش خود دارد و تاکنون هنرمندان زیادی از این موسسه بازدید کرده‌اند. از میان این افراد می توان به حسین علیزاده، رضا میرکریمی، رضا کیانیان، مهرداد اسکویی و ... اشاره کرد.

این موسسه همچنین دارای سایت اطلاع رسانی به نشانی www.mobin-charity.com است که توسط بخش خصوصی و خیرین اداره می شود و فیلم مستندی هم از آن هم تهیه شده است.



انتهای پیام/اق
برچسب ها: سینما ، شیار ، اکران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.