به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ تنها چند روز پیش بود که اپل اعلام کرد که محصولات خود را در زمینه ساعت و جواهرات گسترش می دهد. این اقدام اپل باعث انتشار شایعاتی در رابطه با معرفی iWatch در کنفرانس WWDC شد. فرض کنید که اپل قصد دارد تا یک گجت پوشیدنی را در شهریور ماه عرضه کند (همزمان با عرضه iPhone جدید ), معرفی آن در خرداد ماه فرصت کافی را برای تولید انبوه به اپل می دهد. اپل قبلا نیز از این روش استفاده کرده است.
شرکت اپل در سال 2007 از این روش برای عرضه iPhone استفاده کرد. فاصله چند ماهه میان معرفی و عرضه محصول باعث فروش بیشتر این محصول گردید.
کنفرانس WWDC بین 12 تا 16 خرداد سال جاری برگزار می گردد و همگان منتظر رونمایی احتمالی از این ساعت پوشیدنی جدید اپل هستند.