جامعه مهندسی زنجان حساسیت لازم برای رشد و توسعه فضای سبز و منابع طبیعی را در سطح استان زنجان در راستای کاهش آلودگی ها دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان در حاشیه مراسم درخت‌کاری در حوزه آبخیز سلمانلو در جنوب زنجان ،حساسیت جامعه مهندسی زنجان نسبت به طبیعت را مورد تاکید قرار داد و گفت : جامعه مهندسی زنجان حساسیت لازم برای رشد و توسعه فضای سبز و منابع طبیعی را در شهر و استان زنجان دارد.

 محمدی  افزود :حضور اعضای سازمان و مسئولان در این مراسم نشان از حساسیت مسئولان و مردم برای رشد و توسعه فضای سبز در زنجان است.

وی ادامه داد:مهندسان به عنوان افرادی که بیشترین تاثیر را در محیط طبیعی و زیستی انسان دارند نسبت به حفظ و احیای منابع طبیعی دارای حساسیت هستند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان ضرورت توجه به محیط زیست را یادآور شد و تاکید کرد: توسعه فیزیکی شهر با مصالح ساختمانی تنها رسالت مهندسان نیست و مهندسان باید نسبت به طبیعت اطراف خود حساس باشند.

 محمدی تصریح کرد : شهر تهران نمود عینی برای مردم شهر زنجان است و باید از تجارب اینچنینی در راستای توسعه طبیعیت و کاهش آلودگی بهره برد.

وی با بیان اینکه فرصت مغتنمی برای توجه به منابع طبیعی پیش آمده است، افزود: حضور مسئولان در این مراسم نشان از حساسیت مدیریت شهری و مسئولان به منابع طبیعی است.

 رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان خواستار تبدیل شدن مراسم روز درختکاری به جشنواره درختکاری در شهر زنجان شد و تاکید کرد: اهمیت این موضوع ایجاب می‌کند این مراسم در غالب یک جشنواره برگزار شود.

 محمدی خاطر نشان کرد :سازمان نظام مهندسی آمادگی دارد در این راستا کمک کند و از اعتبارات خود برای آن تخصیص دهد./س

 

برچسب ها: منابع ، طبیعی ، آلودگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.